Alle veilingen
×

Welcome back! Whilst you were away we added the functionality to view auctions and bid in pounds.

We are hiring!

Eye Jinxx (1 item)

 

  • Toevoegen Item aan catalogus

Eye Jinxx - een puzzel bordspel

Eye Jinxx: Informatie op Catawiki over het item Eye Jinxx - een puzzel bordspel, .
Het hart van Catawiki is een online catalogus met afbeeldingen en gegevens van alles dat verzamelaars verzamelen. De catalogus wordt net als Wikipedia door gebruikers onderhouden.

Verkopers

Nog niet te koop aangeboden. Je kunt dit item in je zoeklijst zetten met het toevoeg-formulier aan de rechterkant van dit scherm. Dan krijg je direct bericht als het te koop wordt aangeboden.

Verzamelaars
In zoeklijst van:
Dit item staat op de zoeklijst van 1 verzamelaar. Als je hen wilt bereiken dan kun je het aanbieden in je shop. De zoekers worden dan automatisch via e-mail gewezen op jouw aanbod (tenzij ze dat actief hebben uitgezet in Mijn Profiel). Je zet het item in je shop met het toevoeg-formulier aan de rechterkant van dit scherm.

sluit informatie
In verzameling van:
Nog niet in een verzameling
Ga naar de cataloguswaarde » Catalogus gegevens
Catawiki nummer: 169555
Categorie: Spellen
Titel: Eye Jinxx - een puzzel bordspel
Algemene spelnaam: Eye Jinxx
Fabrikant / uitgever: Onbekend
Soort spel: Bordspellen Algemeen
Reeks:  
Nummer in reeks:  
Jaar:  
Aantal spelers:  
Auteur / ontwerper:  
Thema:  
Taal: Nederlands
Afmetingen:  
Bijzonderheden:
Een heel bijzonder spel dat op verschillende manieren gespeeld kan worden.

De puzzel kan samen worden gemaakt, met meerdere personen, zonder verdere regels of tijdslimieten.

De puzzel kan ook in competitie verband worden gemaakt, door twee of meer spelers/teams, overeenkomstig de regels, tijdslimieten en scores.

Of men nu met of zonder competitie speelt, het blijft een hele uitdaging om de 8 verborgen objecten te vinden.

De doos is in het engels, maar de spelregels zijn gewoon in het nederlands.


Aantal spelers: maximaal 24

Inhoud:
- 1 groot puzzel-speelbord
- de puzzel met het grote jinxx puzzelstuk
- grote poster met het voorbeeld van de puzzel
- zandloper
- 4 potloden
- dobbelsteen
- scoreformulieren
- verborgen object kaarten
- spelregels
Invoerdatum: 25-12-2008 13:43:09
Ingevoerd door: mortimer500
Laatst gewijzigd op: 20-10-2013 04:11:31
Laatst gewijzigd door: mortimer500
Catawiki Cataloguswaarde
Nieuwstaat:
Goede staat: € 10,00
Redelijke staat:
Dit item
  


meer informatie toevoegen