Alle veilingen
×

Welcome back! Whilst you were away we added the functionality to view auctions and bid in pounds.

We are hiring!

Finale (1 item)

 

  • Toevoegen Item aan catalogus

Finale - Het spannende voetbal bordspel

Finale: Informatie op Catawiki over het item Finale - Het spannende voetbal bordspel, .
Het hart van Catawiki is een online catalogus met afbeeldingen en gegevens van alles dat verzamelaars verzamelen. De catalogus wordt net als Wikipedia door gebruikers onderhouden.

Verkopers

Nog niet te koop aangeboden. Je kunt dit item in je zoeklijst zetten met het toevoeg-formulier aan de rechterkant van dit scherm. Dan krijg je direct bericht als het te koop wordt aangeboden.

Verzamelaars
In zoeklijst van:
Nog niet in een zoeklijst
In verzameling van:
Nog niet in een verzameling
Ga naar de cataloguswaarde » Catalogus gegevens
Catawiki nummer: 169587
Categorie: Spellen
Titel: Finale - Het spannende voetbal bordspel
Algemene spelnaam: Finale
Fabrikant / uitgever: Onbekend
Soort spel: Bordspellen Twee Spelers
Reeks:  
Nummer in reeks:  
Jaar:  
Aantal spelers:  
Auteur / ontwerper:  
Thema:  
Taal: Nederlands
Afmetingen:  
Bijzonderheden:
Dit voetbal-bordspel is een voetbalspel dat niet op de groene grasmat maar op een groen bord wordt gespeeld. Er zijn twee ploegen spelers, elk bestaande uit vijf veldspelers en een keeper.

Tijdens de wedstrijd werpen de beide partijen om de beurt de dobbelsteen. Het geworpen aantal ogen geeft aan over hoeveel vakjes de spelers en/of de bal in die beurt moeten worden verplaatst. Natuurlijk mogen alleen de spelers van de eigen ploeg worden verplaatst.
De ploeg die de meeste doelpunten scoort is uiteindelijk de winnaar.

Wanneer enige vaardigheid in het spel verkregen is, kan de zandloper erbij worden gebruikt; de spanning wordt er aanzienlijk door verhoogd.

Aantal spelers: 2

Inhoud:
- 2 x 6 spelerspionnen
- 1 bal pion
- 1 speelbord
- 1 zandloper
- 1 dobbelsteen
- spelregels
Invoerdatum: 25-12-2008 13:46:33
Ingevoerd door: mortimer500
Laatst gewijzigd op: 30-12-2009 17:56:42
Laatst gewijzigd door: mortimer500
Catawiki Cataloguswaarde
Nieuwstaat:
Goede staat: € 7,50
Redelijke staat:
Dit item
  


meer informatie toevoegen