We are hiring!

Forum (96803 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Schrijfgerei algemeen > Soort aanvragen.

7 berichten

oki-doki Catalogus beheerder 192 berichten

Nietmachine en Perforator zou ik graag in de soorten zien.

vandaag eentje toegevoegd en er staat al eentje wat langer in de DB.

Thanks

Ted Moderator 1,001 berichten

Zelf zou ik ze nooit zoeken onder briefpapier. En ook niet plaatsen want nu loop je het risico dat een beheerder de invoer afkeurt omdat het in de verkeerde rubriek staat. Er staan al enige nietmachines in de rubriek 'overig' en in deze rubriek kan je ook een onderdeel 'Perforators' invoeren. Daarnaast vind je nog legio andere items die eigenlijk onder een noemer zijn samen te vatten.

Het streven is om al deze losse onderdelen onder te brengen in de rubriek 'Schrijfgerei'. Helaas denken de meeste dan alleen aan pennen en potloden. De Engelsen hebben er wel een mooi woord voor 'stationary'. Als we daar eens een mooie vertaling voor kunnen vinden die de lading dekt. We denkt er mee? 

Collectioneur Moderator 993 berichten

Als we daar eens een mooie vertaling voor kunnen vinden die de lading dekt. We denkt er mee?

Het Engelse woord Stationary is al stevig ingeburgerd in de kantooromgeving, het dekt de lading ook volledig.

Optie is bijvoorbeeld Kantoorbenodigdheden.
Maar of iedereen het dan wel begrijpt is maar de vraag.

oki-doki Catalogus beheerder 192 berichten

Ik had inderdaad de items in de rubriek 'overig' al gevonden. 

Kunnen ze verplaatst of moet ik opnieuw?

Stationary =>

- Bureau-accessoires

- Kantoor artikelen

De letterlijke vertaling uit t Engels is Stationair (denk aan een draaiende motor) of 'Stilstaand'. 

stripspeldjes Catalogus beheerder 1,267 berichten

Kantoorbenodigdheden heeft mijn voorkeur. Wat ouderwets, maar een perfecte Nederlandse term.

Ted Moderator 1,001 berichten

Kunnen ze verplaatst of moet ik opnieuw?

Lijkt mij het beste. Overzetten vanuit verschillende rubrieken heeft nogal wat voeten in de aarde. Ze kunnen daarna afgekeurd worden.

MaxgoudBV 6 berichten

ik bied regelmatig Montblanc pennen aan maar krijg ze altijd terug met de mededeling zonder doos wor niet geacepteerd of ze zijn niet echt, terwijl wel om echte pennen gaat

Reageer op onderwerp