We are hiring!

Forum (97341 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Video games algemeen > Puinzooi bij videogames (Afgesloten)

9 berichten

fazerco 1,862 berichten

6711327, 3 verschillende afbeeldingen, en afbeelding 3 komt waarschijnlijk overeen met beschrijving.

Weer zo'n invoerder die je in de gaten moet houden, maar vrij zijn gang kan gaan door toezicht gebrek.

Arco Catalogus manager 8,823 berichten

Item verwijderd en invoerder gewaarschuwd.

fazerco 1,862 berichten

Btw, Arco, je doe je best als ik wat aangeef. Maar zijn hele invoer is zogezegd niet te vertrouwen. En dat loop je op in heel Catawiki waar geen aktief beheer is.

Want zijn 2de invoer van die dag is ook samengesteld........

Meld je aan als beheerder en je problemen zijn over...

fazerco 1,862 berichten

Eeehhh, nee, niet zolang er geen uitzicht is op een programmeur, en er daadwerkelijk iets gedaan word waar men om gevraagd heeft.

En helaas zijn het niet alleen mijn problemen.

fazerco 1,862 berichten

Sterkte ermee.

Schatgraver 61 berichten

Hoewel ik door jou niet ben gewaarschuwd Arco, acht ik de kans niet geheel ondenkbeeldig dat de weleledelzeergeleerde fazerco - een gewaardeerd collectioneur en connaisseur van suikerzakjes -  het hier over mij heeft. Of vergis ik me? En wat was eigenlijk item 6711327? Misschien kan ik uitkomst bieden. Hoewel de meeste invoerders het niet zo nauw nemen met de afbeeldingskwaliteit, vind ik de kwalificatie "puinzooi" zonder meer overdreven.

Als jij toen niet gewaarschuwd bent, ging het blijkbaar niet over jou. Wat een verwijderd item was, is nooit meer na te zien voor mij, maar de invoerder heeft dan een mail ontvangen.

fazerco 1,862 berichten

Er zijn meer figuren zoals jij binnen CW Schatgravertje. Maar leuk dat je je aangesproken voel.

Het goede nieuws voor jou is dat jij je gang kan gaan want mij intresseert CW niet meer.

Afbeeldingskwaliteit 3488971

Reageer op onderwerp