We are hiring!

Forum (97969 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Catawiki Café > Uitbetaling van catawiki

8 berichten

merijn12345 19 berichten

Beste Verzamleraas

Ik heb van catawiki een email gehad met de data wanneer ik het geld ontvang nu ben ik de mail kwijt.

Nu is mijn vraag kan ik dat ook ergens anders vinden

Bij voorbaat dank

pegag Catalogus beheerder 2,137 berichten

Kijk ook eens onder "mijn catawiki" bij "mijn aangeboden veilingkavels". Daar staat dacht ik ook bij wanneer iets is (en mogelijk ook wordt?) uitbetaald.

merijn12345 19 berichten

Daar heb ik al gekeken staat ook niks helaas

Veilingmeester Catawiki Team 454 berichten

@merijn12345
Ik heb van catawiki een email gehad met de data wanneer ik het geld ontvang nu ben ik de mail kwijt.

Als de hoogste bieder heeft betaald, betaalt Catawiki 2 weken daarna op de dan eerstvolgende woensdag de verkoper uit.

merijn12345 19 berichten

Beste Veilingmeester

Dank u wel 20-02-2015 heeft de koper de kavels betaald dus dan ontvang ik het morgen
neem ik aan als ik hebt?

puurveensboeken 1,178 berichten

ja

marquizin 1 bericht

hallo ik heb via catawiki  een spoetnik lamp laten veilen   De lamp is opgehaald en hier is voor getekend .Nu   kreeg ik een bericht ja de lamp is  kapot   .maar hij is heel meegenomen  door de koper   . .................................................................................    en nu betalen ze 39 kavels die allang verstuurd zijn en ontvangen door de mensen die ze gekocht en betaald hebben  .Die betalen ze niet aan mij uit   ,  En nu zie ik bij die lamp staan geannuleerd  ....dus wie annuleerd dat dan  ???????Catawiki   .....Het komt er op neer dat de verkoper altijd bij catawiki  de gebeten hond is     ik vind dit heel onzakelijk  .Catawiki is een tussen persoon  Elke kavel is een apparte overeenkomst  En wat ze doen is  is voor een kavel waar  de termijn van14 dagen allang van is verstreken . en die al aan mij is uitbetaald  en  is opgehaald   en nu de koper er niet tevreden mee is .heb je een heel gevecht om je geld te krijgen   groet  Marquizin    

WAT BETEKEND GEANNULEERD 

terwijl de koper de lamp heeft gesloopt

En nu mij een kapote lamp  terug wil geven 

HildeCatawiki 2 berichten

Doordat de betreffende koop is geannuleerd, hebben wij het dispuut gesloten. Indien er geen andere disputen open staan in uw account, betekent dit dat uw uitbetalingen weer worden vrijgegeven.

In het e-mailbericht dat wij op 13 april naar u hebben verstuurd, vindt u een inhoudelijke reactie op de annulering van de koop. Hierop kunt u uiteraard reageren met uw vragen over de annulering. 

Reageer op onderwerp