We are hiring!

Forum (98719 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Catawiki Café > Persoonlijke mijlpalen

44 berichten

This-Raft Catalogus beheerder 223 berichten

Ik zag net, en toevallig ook, dat ik vandaag 10 jaar bij Catawiki aangemeld ben.

time flies..

Frejo Catalogus beheerder 202 berichten

Proficiat op naar de 20

Phonocard Catalogus beheerder 129 berichten

19 Maart 2018 10.000e Nederlandse telefoonkaart ingevoerd

15 Januari 2019 50.000e telefoonkaart ingevoerd

21 Maart 2019 40.000 telefoonkaarten items verbeterd

15 Mei 2019 25.000 telefoonkaarten prijzen ingevoerd

16 Mei 2019 75.000 telefoonkaarten gereviewd

22 Juli 2019 77.777 telefoonkaarten gereviewd

25 Juli 2019 10 jaar lid Catawiki

Ted Moderator 1,097 berichten

Mooie getallen!

DisneyMeentwijc Catalogus beheerder 2,521 berichten Je staat er versteld van hoeveel je al hebt ingevoerd of gewijzigd. Ik kan alleen maar zeggen, proficiat en vooral zo doorgaan!

ANITADESR Catalogus beheerder 7 berichten

Thee-ei, 60.000 theezakjes op Catawiki, Proficiat!!!!!

user-1713548 175 berichten Kwaliteit is belangrijk ! Catawiki is voor mij vooral een bron voor opzoekingen. Ik ben niet de verzamelaar die over zoveel info beschikt om items aan de catalogus toe te voegen, maar typfouten, blanco velden, uniforme schrijfwijzes, linken, doublures, verkeerde rubriek, ... niets ontsnapt aan mijn waakzame oog. Reeds 5.000 items 'opgekuist' (en als ik sommige forumberichten lees blijft er nog veel werk te gaan).

Reeds 5.000 items 'opgekuist'

En ga zo door! Er is zeker nog veel werk te doen en dan is zo'n waakzaam oog onmisbaar. 

user-1713548 175 berichten Iemand een idee hoe dit geteld wordt? Ongeveer een maand geleden merkte ik toevallig dat ik aan 5000 geraakt was. Nu, een maand later, aan 5118. En dat terwijl ik bijna dagelijks blanco velden in de rubriek Overig aan het opkuisen ben (nooit manueel geteld, maar waarschijnlijk 30-50 per dag). Misschien had die 5000 dan ook veel hoger moeten zijn? Of niet ...

Jilles Catalogus beheerder 2,052 berichten

Als een beheerder jouw werk goedkeurd dan wordt dit in mindering gebracht op jouw totaal.

Als ik in het beheerdersveld naar het nog niet gereviewde aantal wijzigingen kijk die door jou zijn ingevoerd staat daar: Jummeke  5556. 

Hou er wel rekening mee dat als je in één item meerdere wijzigingen doorvoert dit slechts geldt als één review.

Hoe het precies zit met de telling, daar kan ik je geen antwoord op geven.

user-1713548 175 berichten Ik kijk bij mezelf in Catalogusprofiel/Facts. Je zou toch mogen verwachten dat je daar kan zien wat persoonlijke bijdrage aan de catalogus reeds geweest is. Dat dubbels niet meetellen is logisch. Dat de teller terug zakt of dat jullie iets anders zien dan ik lijkt mij vreemd. Voor alle duidelijkheid: ik wil er geen wedstrijd van maken maar het is gewoon leuk om te zien wat al dat vrijwillig werk oplevert.

Als een beheerder jouw werk goedkeurd dan wordt dit in mindering gebracht op jouw totaal.

Dat geldt alleen voor de nog te reviewen items op de beheerderspagina. Niet voor de aantallen op de ranglijstjes.

Ik denk eerder dat deze tellingen niet dagelijks worden gesynchroniseerd

lordernie 799 berichten

Na de zware brand in december (https://www.youtube.com/watch?v=MXcAb9e8064) waardoor 99% van mijn verzameling werd vernietigd, met het sluiten van mijn shop als gevolg, kan ik eindelijk melden dat mijn shop lordernie weer open is zij het met een minimum van strips voor het ogenblik.

Reageer op onderwerp