We are hiring!

Forum (97336 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Nieuws > Catawiki Magazine (Afgesloten)

66 berichten

Maravillonno 1 bericht

Op 30 Oktober heb ik geld overgemaakt om het Catawiki Magazine te ontvangen. Op 12 November heb ik het nog steeds niet ontvangen.

baronselderie-5 1,008 berichten

Ik wacht gewoon op het moment dat het op de Veiling aangeboden wordt krijg ik er misschien ook nog een ;-)

DisneyMeentwijc Catalogus beheerder 2,516 berichten

Ik ben dus niet de enige die er nog geen heeft gehad. Ik heb het geluk dat ik er via via ook aan ben gekomen, maar naar mijn adres is niks aangekomen?? En het exemplaar voor beheerders zal zeker een hele speciale editie worden ?

krijg ik er misschien ook nog een ;-)

Nog een ?? Vind je hem zo leuk? Begrijpelijk. Zelf wil ik er 1 om te lezen en 1 om op te bergen (verzamelen).

een betekent geen ÈÈN nog om te lezen nog om te verzamelen helaas!

Succo 1,053 berichten

En het exemplaar voor beheerders zal zeker een hele speciale editie worden ?

Hier ben ik ook zeer benieuwd naar, misschien je schoen vast zetten? Of komt ie dit jaar niet meer, die ouwe racist

hanened 19 berichten

ik heb tot op heden de catalogus ook nog niet ontvangen.

kijk er elke dag naar uit.

groetjes van hanened.

Collecteur-chas Catalogus beheerder 4 berichten

Ook ik heb, nadat ik enige weken de betaling heb over gemaakt, nog geen exemplaar ontvangen, mogelijk is de drukte reden van de vertraging in verzending.

Ik zal het wel op prijs stellen te worden geinformeerd over de reden van de vertraging of dat er mogelijk wat mis is gegaan.

Dick52 Catalogus beheerder 2,750 berichten

maar hoe geef je een adres wijziging door

reeds aan Ted gevraagd helaas geen reactie

Grijze 173 berichten

Bij de modelspoordagen in Rijswijk op 11 en 12 januari lagen ze GRATIS !

Grijze 173 berichten

Bij de modelspoordagen in Rijswijk op 11 en 12 januari lagen ze GRATIS !

DisneyMeentwijc Catalogus beheerder 2,516 berichten

Kan je niet gewoon je adres veranderen in je Profiel ?

Ik denk dat ze dat adres voor verzending gebruiken, dus als je dat veranderd, krijg je je post op het juiste adres.

Dick52 Catalogus beheerder 2,750 berichten

Aangepast maar waarom tel nr?

paulcoret 538 berichten

Wanneer wordt nummer 2 verzonden?

puurveensboeken 1,176 berichten

+1

Rene Catawiki Team 3,698 berichten

Als het goed is ligt nummer 2 vrijdag op de mat.

We zijn weer erg benieuwd naar jullie feedback!

DanielVandePutt 17 berichten

Ik heb eindelijk eens de moeite genomen, om ook eens op het forum te snuisteren en vind daar verscheidenen reacties betreffende het reeds betaalde, maar nog niet ontvangen magazine.

Vrijdag ligt het nr 2 op de mat?

Wanneer krijg ik dan het nr 1 toegestuurd?

dan hoop ik wel dat er een andere bezorger is aangetrokken die ook buiten NL en B bezorgt anders kijkt de rest van de Internationale Catawikki aanhang die ook graag het 2e nummer willen hebben

Wieder in der Rohre

Rene Catawiki Team 3,698 berichten

Ik heb eindelijk eens de moeite genomen, om ook eens op het forum te snuisteren en vind daar verscheidenen reacties betreffende het reeds betaalde, maar nog niet ontvangen magazine.

Wanneer krijg ik dan het nr 1 toegestuurd?

Vanaf 11 november stond er bij het nemen van een abonnement dat het abonnement in gaat bij nummer 2. Kan het zijn dat je daarna hebt besteld? Er waren ook enkele andere abonnees die dat niet hadden gezien. Je krijgt dan dus nog steeds 4 nummers voor de betaalde 1,95 maar dat zijn dan de nrs 2 t/m 5.

dan hoop ik wel dat er een andere bezorger is aangetrokken die ook buiten NL en B bezorgt anders kijkt de rest van de Internationale Catawikki aanhang die ook graag het 2e nummer willen hebben

Bij het nemen van een abonnement kan alleen een adres in Nederland of België worden opgegeven inderdaad. Voor actieve beheerders buiten Nederland sturen we het wel eens gratis op zoals je weet.

heb nr 1 nog wel liggen tegen verzendkosten stuur ik um op

lordernie 793 berichten

indien nodig heb ik ook nog enkele nr 1 aan verzendkosten

Skroets 189 berichten

Zojuist nummer 2 ontvangen, ziet er weer keurig uit.

Een enkele aanpassing t.o.v. nummer 1 maar met een vertrouwde uitstraling.

Inclusief cartoons en stripje op de laatste bladzijde.

Wederom weer een hoop leesplezier.

Thanks Catawiki Team.

Grijze 173 berichten

Ik sluit me helemaal aan bij Skroets

Grijze 173 berichten

Ik sluit me helemaal aan bij Skroets

frikas 29 berichten

Zou hem ook zo graag willen hebben dat blad.

Maar weet niet of ik per bankgiro kan betalen.

Heb geen internetbankrekening.

Henk Frikas

Morits 2,809 berichten

als je een bankrekening hebt, kun je altijd via internet bankieren, tenzij het een hele obscure bank is, die die service niet verleent.

frikas 29 berichten

Heb natuurlijk al verteld dat ik GEEN internetbankrekening heb.

Frikas

mooi magazine mag nog dikker

Morits 2,809 berichten

spraakverwarring denk ik, elke betaalrekening is een rekening waarmee je via internet kunt bankieren, dat is een service die nagenoeg elke bank heeft. Er bestaat niet zoiets als een internetbankrekening. De postgiro was in 1995 meen ik de eerste die die service bood. Wellicht moet je die mogelijkheid aanzetten via de service van de bank.

Bovendien als je niet via internet kunt bankieren, dan heb je straks misschien een probleem, want anders dan via internetbankieren kan dan niet meer. Besparing op personeelskosten.

Misschien goed om even te zeggen welke bank je hebt?

er zijn nog steeds mensen die via accept giro werken en via bank afschriften

Morits 2,809 berichten

klopt, daarom ook 'straks'.

Maar ja, als je als Frikas misschien niet wilt betalen via internet, dan houdt natuurlijk alles op, helaas...

Reageer op onderwerp