We are hiring!

Forum (97955 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Nieuws > Problemen met de site

7 berichten

Maggy 111 berichten

Sinds vanmorgen is het door mij niet mogelijk om foto's aan te bieden/ te bekijken/ hebben meer mensen hier last van? Normaal heb ik géén probleem

Marco Catawiki Team 1,139 berichten

@Maggy: Sinds vanmorgen is het door mij niet mogelijk om foto's aan te bieden/ te bekijken/ hebben meer mensen hier last van? Normaal heb ik géén probleem

Gaat het mis in de catalogus, of bij het aanmaken van kavels voor de veiling?

Kun je een voorbeeld geven van een pagina waar het misgaat

Mr-Wiki 84 berichten

ja heb ik ook.

Gaat mis als ik aankopen wil bekijken of als er iets van mijn zoeklijst word aangeboden.

@Mr-Wiki: Gaat mis als ik aankopen wil bekijken of als er iets van mijn zoeklijst word aangeboden.

Wat ik zelf op dit moment zie is dat de plaatjes langzamer laden dan normaal, echter ze verschijnen wel. Is dat bij jou ook het geval, of zie je helemaal geen plaatjes?

Mr-Wiki 84 berichten

@Marco,

Afbeeldingen laden nu wel en inderdaad trager dan normaal.

Vanmorgen had ik zwarte vierkantjes ipv plaatjes bij aankopen of als er iets van mijn zoeklijst werd aangeboden.

Maggy 111 berichten

Vanmorgen zag ik bij sommige veiling aanbiedingen 'platen"geen plaatjes. Ook kon ik bij de door mij in concept staande kavel geen plaatjes zien.Nu wel weer.

@Maggy: Vanmorgen zag ik bij sommige veiling aanbiedingen 'platen"geen plaatjes. Ook kon ik bij de door mij in concept staande kavel geen plaatjes zien.Nu wel weer.

Goed om te horen.

@Mr-Wiki: Afbeeldingen laden nu wel en inderdaad trager dan normaal.

OK. We zijn druk bezig om dat op te lossen.

Reageer op onderwerp