We are hiring!

Forum (97992 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Nieuws > reserved price

10 berichten

Morits 2,809 berichten

ik wordt er een beetje niet goed van. Ik bied een zeldzaam boek aan voor de boekenveiling. De staat is niet goed, maar ondanks dat is het een waardevol boek, ik wil daarom niet het risico lopen dat het onder mijn prijs weggaat en daarom heb ik er een reserved price aangehangen. Nou wil de veilingmeester mij 'dwingen' om die reserved price weg te halen anders wordt deze niet in de veiling opgenomen.

Ik gruw hiervan. De veiling is blijkbaar bang dat ze een boek opnemen die heel misschien niet verkocht gaat worden en CW dus veilingopbrengsten misloopt. Ik begrijp donders goed dat er verdient moet worden, maar dit gaat te ver. Ik bepaal de reserved price en NIET de veilingmeester. En laten de bieders maar bepalen of die dat waard was.

Het is niet de eerste keer dat een veilingmeester het totaal mis had.

Veilingmeester Catawiki Team 454 berichten

@Morits
Ik bepaal de reserved price en NIET de veilingmeester.

Dat klopt, maar het is aan de veilingmeester of dit acceptabel is. Dit spanningsveld zal er altijd zijn en blijven, daar is verder niets mis mee.

puurveensboeken 1,178 berichten

@morrits als de veiling meester echt onzin kraamt kunje altijd contact op nemen met tammo dat is de baas van de veiling meesters volgens mij

@tammo je leest meer je bent toch een veiling manager tegenwoorddig

meende daar een email over gehad tehebben ooit???

Morits 2,809 berichten

van Tammo niet anders dan een volkomen politiek korrekt antwoord gehad, had ook niets anders van hem verwacht. Daar kun je dan ook helemaal niets mee, net zoals met Rutte...

Boekenmagazijn 3,107 berichten

Als de reserve price niet wordt gehaald betaalt de aanbieder toch ook een percentage, of heb ik dat verkeerd?

JozefK 1,592 berichten

Niets verkocht, niets betaald.

@boekenmagazijn nee niet meer tegenwoordig precies zoals jezefk zegt

item moet wel €200 waard zijn minimaal

baronselderie-5 1,013 berichten

bij kunst is het 500€

baronselderie-5 1,013 berichten
  1. ~~@tammo je leest meer je bent toch een veiling manager tegenwoorddig

Puurveen@ bij Tammo staat al enige tijd catawiki team dus medwerker van cata en zijn broodjes gever

maar van Tammo krijg je tenminste altijd antwoord  in een mail natuurlijk persoonlijker als in het Forum daar heb ik persoonlijk niets te klagen

heb altijd goed contact met tammo

nu niet vaak meer ,nu vaker met dirkjan

die is gepromoveerd immers

soms wel eens oneens maar dat kan gebeuren maar altijd voor rede vatbaar

Reageer op onderwerp