We are hiring!

Forum (97341 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Nieuws > Leest er nog iemand.

3 berichten

lammergier 4 berichten

Tijdje gewacht, toch maar besloten het forum op te zoeken.  Wellicht dat er iemand (mee)leest die mij kan helpen. De geeigende paden leverde niets op. Laat ik bij het begin beginnen. Ik koop veel op Catawiki. De kwaliteit valt soms tegen, soms had de kavelbeschrijving beter gekunt, of de foto's. Ik maak daar nooit zo veel problemen over. Soms mail ik de aanbieder met wat opmekingen, maar nooit met verzoeken voor terug draaien koop of voor een restitutie. Ik geef gewoon geen feed back. Teminste dat deet ik, tot ik een, vrij prijzig, boek aanschafte. Die, na ontvangst, in mijn ogen, flinke gebreken bezat. (die niet te zien waren op foto's of te lezen waren in beschrijving) Ik mailde de aanbieder mijn bevindingen met de opmerking dat ik overwoog een negatieve beoordeling te geven. (had foto's van de gevonden gebreken meegestuurd) Deze mail via catawiki gestuurd. Geen antwoord. Nou ja dacht ik, dan maar een duimpje omlaag, en dacht dat hiermee de kous af was. Maar de aanbieder vond het nodig mijn beoordeling van commentaar te voorzien (prima hoor woord wederwoord) maar noemde mij met zoveel woorden een leugenaar of jokkebrok want had mail enz enz enz niet ontvangen fouten niet enz enz.. En daar zit nu de kwestie. Dat je af en toe tegen een teleurstelling aanloop, het is internet en geen fysieke winkel, het zij zo. Maar publiekelijk voor leugenaar uitgemaakt te worden, dat gaat zelfs mij te ver.

Dus gemaild naar de dienstdoende veilingmeester met de vraag wat te doen, geen antwoord. Na verloop van tijd tweede mailtje. No way. Toen maar een derde, tuurlijk niet. Had in dat derde mailtje wel aangegeven dat wat mij betrof, de zaak over en uit was. Ik had geen zin om een vierde en vijfde te sturen. Maar na een tijdje bekroop mij toch een onbehaaglijk gevoel. Iedereen kan lezen dat ik een leugenaar ben, dat is toch bijzonder onrechtvaardig. Ik besloot dit al voor te leggen, via klantensevice, aan ja aan wie? Mijn open verhaal werd, blijkbaar, door de computer of de computerdeskundige, gezet in een rubriek, met de consequentie dat het antwoord, die rubrieksstandaardantwoord, was. Dat vroeg ik niet, men mag onze aanbieder tot in lengte der dagen spullen laten slijten, er hoeft helemaal geen rekening geblokkerd te worden of een koop terug gedraaid te worden. Op het antwoord dat ik op dit standaardwerkje gaf, grote stilte.  Ik wil geen leugenaar genoemd worden, dat is alles.

Arco Catalogus manager 8,823 berichten

Ik heb gevraagd of iemand van de Klantenservice hier even naar kan kijken.

ankeassen Catawiki Team 98 berichten

Beste lammergier,

Ik heb u een bericht via e-mail gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Anke - Customer Support

Reageer op onderwerp