We are hiring!

Forum (97299 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Nieuws > Geen betaling van kopers (Afgesloten)

9 berichten

thanh 1 bericht

Laatste paar weken heb ik vaker last van kopers die de gewonnen kavel niet betalen. Ik zag dat na 3 weken een incassotraject wordt gestart. Na 4 weken heb ik nog steeds niks vanuit catawiki gehoord. Ik heb een berichtje gestuurd kreeg als antwoord dat ze telefonisch contact en per e-mail opzoeken met de koper maar geen incassotraject starten. 

Hoe lang duurt zo'n trajcect en worden deze kopers voortaan uitgesloten van veilingen?

falcone95 3 berichten

Ik heb ook al 2x een vergelijkbare situatie meegemaakt en na veel mails richting potentiele koper en naar Catawiki, ook van Catawiki minimale communicatie teruggekregen. Aangeveven dat ze dit als intern evaluatiepunt zouden moeten meenemen maar niks meer van gehoord. Erg slecht is mijn oordeel.

ankeassen Catawiki Team 98 berichten

Beste thanh en falcone95,

Bedankt voor uw meldingen.
Thanh, mijn collega heeft u maandag een e-mail gestuurd. Mocht u deze onverhoopt niet hebben ontvangen neemt u dan wederom contact met ons op.
Falcone95, ik heb u zojuist een bericht gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Anke - Customer Support

falcone95 3 berichten

Hallo,

Bedankt voor je reactie.

Maar ik heb geen mail(s) van jullie ontvangen.

Mvg,

Falco Thijssen

Beste heer Thijssen,

U heeft als het goed is zojuist een e-mail ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Anke - Customer Support

Star-Saylor 2 berichten

Besten,

Idem bij mezelf: enkele kavels werden aan luttele bedragen geveild (2 en 5 euro), ver onder de effectieve waarde zelfs, en betaling blijft wekenlang uit.

Verder dan dat er een incassotraject werd gestart komt men niet, kavels blijven onbetaald.

Wat mij betreft mogen deze onbetaald blijvende kavels gewoon ingetrokken worden. Ik zal ze wel elders aan de normale waarde verkopen...

Mvg

Arco Catalogus manager 8,816 berichten

Zolang je ze maar niet elders verkoopt voordat Catawiki je daarvoor toestemming heeft gegeven. Dat is wel belangrijk.

Star-Saylor 2 berichten

Uiteraard Arco, maar ik alludeer wel op het idee.

2 incassotrajecten opstarten voor enerzijds 2 en anderzijds 5 euro, lijkt me bij de haren gegrepen.

Graag door Catawiki contact met me, of de beide kavels ingetrokken worden voor verdere afhandeling

Mvg

Beste Star-Saylor,

Ik heb u zojuist een bericht gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Anke - Customer Support

Reageer op onderwerp