We are hiring!

Forum (97312 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Nieuws > Mobiele telefoon versie van Catawiki

36 berichten

driessche 1 bericht

ik heb de catawiki app geinstalleerd ... maar als ik wil synchronisere staat er aanvraag verzonden , enkele uren later nog niets... is dit normaal?

met vriendelijke groeten

MatthijsS Catawiki Team 46 berichten

driessche: ik heb de catawiki app geinstalleerd ... maar als ik wil synchronisere staat er aanvraag verzonden , enkele uren later nog niets... is dit normaal?

Ik neem per e-mail even contact met je op zodat je snel verder kunt.

DisneyMeentwijc Catalogus beheerder 2,516 berichten

Als ik met de app mijn verzameling en zoeklijst synchroniseer, dan druk ik na de aanmelding aanvraag verzonden op Simuleer PNS. Meestal begint hij dan meteen met de database te verversen.

Ik heb wel gehad dat hij dan meteen nadat hij klaar was weer ging synchroniseren. 

De mobiele telefoonversie is trouwens iets anders dan de app van CataWiki. Met de app kan je niet in de CataWiki Catalogus komen en dat kan met de mobiele telefoonversie wel. Zeer handig!

Alleen werkt de zoekfunctie nog niet bij mij. Als ik bijvoorbeeld bij Ansichtkaarten onder een bepaalde zoekcategorie (landen, plaatsnamen of iets anders) in het zoekveld iets intik, dan mis ik de zoekknop en kan dus niet zoeken.

Verschil met de desktopversie van CataWiki is ook dat je hier niet een galerij van fotos ziet, maar een titellijst.

tomortmans 3 berichten

Ik kan op mijn mobiele telefoon niet meer synchroniseren met catawiki. Geeft steeds de foutmelding: kan de database niet opslaan

op de telefoon kan ik mijn verzameling helemaal niet meer raadplegen, wat is hier aan te doen?

driessche 1 bericht

beste , ik wacht al 2 a 3 weken om mijn verzameling via de app te updaten maar ik krijg telkens de aanvraag uiw verzoek is in behandeling te zien? hoe kan ik dit oplossen 

mvg driessche

Arco Catalogus manager 8,819 berichten

Blijkbaar is er op 12 juni een storinkje geweest tijdens je aanvraag. Je kunt het nu opnieuw proberen.

Reageer op onderwerp