We are hiring!

Forum (97955 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Nieuws > Belangrijke mededelingen! (Afgesloten)

282 berichten

Stripsmagazijn 330 berichten

er zijn er wel 5000 af,
en een hoop zullen ben ik bang volgen na de 1e facturen.
maar ik blijf
hoop dat jullie nog iets gaan doen met max. commissie per item.

Dick52 Catalogus beheerder 2,751 berichten

@ stripmagazijn, denk inderdaad een punt hoogte commissie,maar koppel dat dan ook aan de toegevoegde waarde van de shop wat betreft de invoer, volledigheid, toevoegen scans en informatie.
want samen maken we Catawiki

Boekenmagazijn 3,105 berichten

Als je echt 10.000 items in je shop had dan had je allang in het ranglijstje met meeste strips gestaan.

René, hij had het over twee shops, dat kunnen dus 2x 5000 zijn geweest. Maar zoals je al zei is dat niet relevant meer.

Wél relevant is dat hij één boek “vergeten” is. Hij zal dat vast nog rectificeren, iemand met zulke sterke principes zal toch immers niet beschuldigd willen worden van opportunisme?!

:-P

Boekenmagazijn 3,105 berichten

Overigens stonden er in de rubriek Strips vorige week zondag (tegen middernacht maakte ik een screenshot) 267.675 items te koop. Nu zijn dat er nog maar 261.346…

Dick52 Catalogus beheerder 2,751 berichten

vermoedelijk ingekocht: voor zondag! net op tijd morgen 5%

Rene Catawiki Team 3,698 berichten

@ Boekenmagazijn,

Bij Strips is het inderdaad zo’n 2% minder. Overall, over alle rubrieken, scheelt het vrijwel niets.

Rene Catawiki Team 3,698 berichten

@ Stripsmagazijn,

Het is natuurlijk prima dat je strips verwijderd uit je shop. Dat is gewoon een zakelijke afweging. Wat ik niet erg begrijp is waarom je dat steeds zo breed uit wilt meten. De enige zakelijke reden die ik daarvoor kan bedenken is dat je hoopt dat anderen zo je voorbeeld gaan volgen en dat dat jou hier dan concurrentie scheelt. Anders kan ik het niet plaatsen.

Je schrijft vaak over het grote aantal kramen / meters dat je op beurzen hebt (dat is nu wel duidelijk denk ik), zoals net weer in het Deventer topic “Deventer 12meter helaas de max anders 10kramen , Kampen 8 meter altijd zelfde topplek, Valkenswaard ( laatste keer! 20 meter, Houten ( laatste keer! 24 meter ), Utrecht ( jaarbeurs misschien? )”

Ik weet een beetje wat die meters kosten en vraag me af of je wel binnen de 5% kosten blijft. Pas je wel een beetje op :-)

Ik weet wel wat ik doe hoor!

ga nu vroem naar Deventer.

Hoop dat Catawiki v.a. vandaag veel geld aan ons mag verdienen!

en ja ik zou het zekekr fijn vinden als andere shops ook hen dure items zouden verwijderen, want nogmaals ik ben het er niet mee eens 5%,

maar ok suc7 en we zien wel hoe het gaat lopen/

puurveensboeken 1,178 berichten

je was laat vandaag koen

Fam-Strips 69 berichten

Ik heb even in je shop gekeken. Het gaat “mis” omdat alle albums die je als combinatieaanbieding aanbiedt, ook in je shop los worden aangeboden. Vandaar dat er dubbel wordt geteld. Ik zou eerlijk gezegd ook verwacht hebben dat je in dit geval alleen maar van de combinatie aanbieding gebruik zou maken. Immers als je 1 exemplaar lost verkoopt, dan kun je ook je combinatieaanbieding niet meer aanbieden. Is er een speciale reden waarom je ze zowel apart en als combinatie aanbiedt?
bq.

@Marco
Nu heb ik de losse albums die in de combinatieaanbieding zaten uit mijn shop verwijderd toen bleek dat ik geen shop meer had. Maar dat klopt niet want ik heb nog een combinatieaanbieding daarin staan. Daarna heb ik weer een strip in de shop gezet en toen bleek ik weer een shop te hebben. Er is dus iets niet in orde. Je kan niet allen maar combinatieaanbieding in je shop hebben want dan heb je geen shop.

Fam-Strips 69 berichten

Leuk om zo'n bericht en reacties van nog geen 3 jaar geleden weer terug te lezen gezien de vernieuwde commissievergoeding.

Reageer op onderwerp