We are hiring!

Forum (98259 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Nieuws > Sigarenbandjes rubriek

10 berichten

Rene Catawiki Team 3,698 berichten

De sigarenbandjes zijn uit de Roken en Tabak rubriek verzelfstandigd. Zie hier de Sigarenbandjes rubriek. De velden serie, nr in serie en kleur zijn toegevoegd.

rudijoris 86 berichten

.....en voor alle geïnteresseerde sigarenbandjesverzamelaars nog even een verwijzing naar 1511657 en 1511563

Martinel Catalogus beheerder 174 berichten

Hier zit een (voorlopig) tevreden mens. :-)

Op de openingspagina, merk ik wel dat voor sommige profielplaatjes van de populaire fabrikanten afbeeldingen van komplete reeksen zijn gebruikt. Is het niet de bedoeling dat de bandjes er allemaal afzonderlijk in komen?

Ook zou het leuk zijn om voor de profielafbeelding van de fabrikant, een afbeelding te gebruiken met blanco achtergrond (voor zover tot nog toe beschikbaar uiteraard).

Jilles Catalogus beheerder 2,042 berichten Ik heb ze vandaag allemaal weer voorbij zien komen.

fazerco 1,878 berichten

Ik heb ze gelink Rudijoris.

Zo te zien staan de meeste sigarenbandjes er al tussen.

rudijoris 86 berichten

Mooi, zo zie je maar weer waar een snelle communicatie goed voor kan zijn !!!

Jilles Catalogus beheerder 2,042 berichten

Ook gelinked zijn: 187305, 420089, 420087 & 420085.

015steef500 544 berichten

Ik heb een map vol met sigarenbandjes van Willem II en wou kijken welke er al in de catalogus staan en welke ik zou kunnen invoeren

Er staan 1501 sigarenbandjes van Willem II in maar ik kan ze niet op nummer sorteren waardoor het een ondoenlijk karwei is om te kijken welke er in staan en welke niet

De sigarenbandjes van Willem II die ik heb hebben allemaal een eigen nummer dus ik zou graag zien dat ik daarop kan sorteren

fazerco 1,878 berichten

Zo te zien is er daar niet erg gebruik gemaakt van de mogelijkheid een serie in te vullen en het nummer. Dus kan je ook niet goed sorteren. Bij de meeste staat dat (helaas) dus in de titel en dus moet er iemand zijn die dat wil veranderen.

Martinel Catalogus beheerder 174 berichten

Het veld serie en nummer in de serie dateren nog maar van 13/12 ll. Bovendien werkt de functionaliteit van het sorteren op nummer binnen een serie nog niet... Dit is aangevraagd en staat ergens op de todolijst.

Slechts bij enkele Willem II bandjes is de serie al ingevuld en het nummer binnen de serie in het nieuwe veld. Ik ben ermee opgehouden omdat de 1501 Willem II bandjes dan echt helemaal dooreen komen te staan en er op het veld nummer ook niet kan gezocht worden. Ik wacht tot de functionaliteit er is.

De beste voorlopige oplossing is het nummer in het titelveld te laten staan en daarop te zoeken om dubbels te vermijden.

Reageer op onderwerp