We are hiring!

Forum (98295 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Nieuws > Brabant Strip

7 berichten

Zwendel 1,579 berichten

Tsja ik heb net zoals Ruh zojuist die email gekregen. Ik wist niets van wat er gaande was, alleen dat het wat raar was dat ik nog geen uitnodiging tot betalingen voor 2011 gekregen had.

Ik heb in de verste verte geen connecties met de uitgevers/redacteurs van Brabant Strip dus wat daar ook gaande is : Love and Peace.

Al wat ik kan zeggen is dat het een huzarenstuk was/is wat die mensen doen/gedaan hebben. Misschien een aanmoediging/schouderklopje voor alle (niet alleen voor dat magazine) vrijwillige uitslovers die hun vrije tijd opofferen om ons die mooie dingen te presenteren.

Arwin 1,743 berichten
Tsja ik heb net zoals Ruh zojuist die email gekregen. Ik wist niets van wat er gaande was, alleen dat het wat raar was dat ik nog geen uitnodiging tot betalingen voor 2011 gekregen had.

Wat stond er in die mail dan ?
Ik had wel een verzoek tot het overmaken van abonnementsgeld gekregen bij het laatste nummer, en heb dat ook al overgemaakt.
Maar mijn e-mailadres hebben ze daar niet.

Al wat ik kan zeggen is dat het een huzarenstuk was/is wat die mensen doen/gedaan hebben.

Als ik jou bericht zo lees is het net of ze (misschien) stoppen.

Zwendel 1,579 berichten

Arwin, ik heb de mail naar je doorgestuurd.

Ik heb ook zojuist ook het (december-) nummer met de uitnodiging tot betaling gekregen.

Ik denk ook niet dat ze gaan stoppen, ze hebben wel (volgens hun website) het aantal nummers teruggeschroefd tot 5. Dat was eigenlijk wat ik wou zeggen : dat het heksenwerk moet zijn geweest om jaarlijks zo'n 10 nummers in mekaar te boksen.

JozefK 1,595 berichten

Patrick Vranken stopt bij BS.

Na 20 jaar stopt de eindredacteur er dus mee.

't Zal een groot gemis zijn, vandaar dat ze even inbinden.

Arwin 1,743 berichten

Bedankt Jos,

Erg jammer dat zoiets na 20 jaar, zo kinderachtig afloopt.
Ik zet de link naar de blog van Patrick Vranken hier ook maar even neer, voor wie de mail ook niet ontvangen heeft.
Kan mij het schelen.

http://ps-2011.blogspot.com/ 

Succo 1,053 berichten

heb het lidgeld voor 2011 overgemaakt, maar weet iemand hoe het met de collectie fenix voor 2011 zit ?

Zwendel 1,579 berichten

heb het lidgeld voor 2011 overgemaakt, maar weet iemand hoe het met de collectie fenix voor 2011 zit ?

Op hun website staat dat de info daarover in het volgende nr zal staan (heb ik nog niet ontvangen).

Reageer op onderwerp