We are hiring!

Forum (97936 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Nieuws > Eigen afbeeldingen verplicht bij aanbieden duurdere items

78 berichten

DisneyMeentwijc Catalogus beheerder 2,520 berichten Als je 19 luxe Thorgal boeken/strips in je shop wilt zetten als 1 item, dan kan je toch de afzonderlijke items combineren tot 1 bulkitem? Als het goed is hebben die allemaal een afbeelding van de achterkant en zo niet, dan kan jij die mooi toevoegen,want zo werkt CataWiki!En juist over die houding heeft Dick het: dat je pas wilt invoeren als je wat wilt verkopen. De CataWiki Catalogus wordt samengesteld door verzamelaars en als iedereen zo reageert als jij, puurveensboeken, dan kon de Catalogus niet zo groeien. Persoonlijk noem ik dat meelifters, maar CataWiki moest het ook hebben van de inkomsten van de handelaren. Nu zijn er gelukkig ook de veilinginkomsten.Oh ja, en kan het CataWiki ontwikkelaarsteam eindelijk iets doen aan het weglaten van de enters bij een invoer via de iPad?

puurveensboeken 1,178 berichten

tuurlijk heb ik bulk toe gevoegd ze staan er wel in maar daar gaat de discussie niet over

ik lift heerlijk mee

enne wees blij dat ik wat invoer wie wat invoerd maakt niks uit ,

dat gezever over wij verzamelaars

wij handelaren worden door jouw disney weer neer gezet als grote boze meneer/mevrouw

die bij gratie gods mag deelnemen aan deze site sorry maar die site is niet van jouw

maar van rene en marco

ik betaal als ik wat verkoop

dankzij de inspaningen van wij handelaren kun jij mooi je gang gaan

zonder de handelaren is er geen cw of wil jij elkemaand €20.000 + lappen?????

rikMooren Moderator 1,522 berichten

@Disney,

Dit topic gaat niet over het toevoegen van afbeeldingen in de catalogus maar over het toevoegen van eigen foto's bij de verkoop van dure items.

Dit laatste heeft dus niets te maken met de catalogus maar met de verkoop in de shops. Eigen foto's verkopen beter. Tino was het hier al mee eens zoals je in een eerdere post van hem in dit topic kan lezen.

Probeer de lijn van het topic vast te houden of start een nieuw topic als je jouw verhaal niet kwijt kan.

Dick52 Catalogus beheerder 2,751 berichten

Ik ben ook weer eens aangehaalt en het klopt het gaat over shops

Maar als je daar toch de scan plaatst is het natuurlijk vrij eenvoudig om ook het item aan te vullen, dat is lijkt me een kleine moeite

En je kan als shop dan ook aangeven dat je die scans hebt geplaatst toch ook een positieve bijdrage aan catawiki

het heeft toch wel raakvlakken

Alles heeft raakvlakken met elkaar als je het woord strips noemt Dick. Maar omdat we merken dat sommige posters van een nieuw topic zien gebeuren dat hun topic wordt gekaapt door zo'n raakvlak willen we als moderator vragen of iedereen zich aan het topic wil houden en anders iets nieuws wil starten als er belangrijke raakvlakken zijn.

Dus Dick en Disney; Ik nodig jullie van harte uit om een nieuw topic over de invoer van covers bij een catalogusitem te starten.

dat gezever over wij verzamelaarswij handelaren worden door jouw disney weer neer gezet als grote boze meneer/mevrouw die bij gratie gods mag deelnemen aan deze site sorry maar die site is niet van jouw maar van rene en marco ik betaal als ik wat verkoop dankzij de inspaningen van wij handelaren kun jij mooi je gang gaan zonder de handelaren is er geen cw of wil jij elkemaand €20.000 + lappen?????

Maar je hebt hiervoor ook een heel mooie en geweldige site tot je beschikking

Met veel vrijwilligers en een hele grote doelgroep!

Een etalage waar je U tegen zegt! Een reclame zuil op het hele net, waar kom je catawiki niet tegen?

Wij verzamelaars hebben jullie nodig maar omgekeerd ook.

En deel die twintig is door het aantal pro shops per shop kom je een eind achte de komma 0,......  al is het dan per maand

Oke Rik, maar de vraag die DM ook gesteld heeft hoe staat het met die verplichte scans vanaf 1 januari kan je misschien wel een antwoord op geven?

DisneyMeentwijc Catalogus beheerder 2,520 berichten Doe maar geen moeite Dick, dat "hoort" niet bij dit onderwerp ! ;)Ik zal maar eens een oud forumonderwerp weer activeren en de vraag daar nog eens stellen.Ben het eens met de beheerders(moderatoren) van het forum dat men zich bij het onderwerp moet houden, maar Dick was niet de eerste die van het onderwerp af dwaalde. Ik antwoordde slechts op een bericht van Dick wat weer een reactie was van iemand anders. Verder wil ik wel zeggen dat ik tegen censuur en dictaten ben. Ik begrijp steeds meer waarom W**r niet meer zo actief is.En om daar eens op te reageren, wil ik alleen zeggen dat ik niet alle handelaars op 1 hoop wil plaatsen, maar dat het recente gedrag van veel (dus niet alle) handelaars wel opvalt en niet goed is voor CataWiki als Catalogus.En om dan dus on-topic: wanneer wordt die verplichting ingevoerd of is die al actief?

Oke Rik, maar de vraag die DM ook gesteld heeft hoe staat het met die verplichte scans vanaf 1 januari kan je misschien wel een antwoord op geven?

Het antwoord op deze vraag moet van Rene komen. Ik kan je helaas hiermee niet verder helpen.

maar Dick was niet de eerste die van het onderwerp af dwaalde.

Klopt, maar je moet ergens beginnen als je het forum beter wil structureren.

Verder wil ik wel zeggen dat ik tegen censuur en dictaten ben

Ik ook Jouke; Zijn we minstens met zijn tweeen :-)

puurveensboeken 1,178 berichten

en wie wat invoerd  maakt niet uit als het maar gebeurt

gedult

Dick52 Catalogus beheerder 2,751 berichten Maar nu weet ik nog steeds niet!Hoe zit het met die verplichte scan?Hier nog een voorbeeld Catawiki 2098311De start van het topic was toch ................

Collectioneur Moderator 1,022 berichten

Maar nu weet ik nog steeds niet!Hoe zit het met die verplichte scan?Hier nog een voorbeeld Catawiki 2098311De start van het topic was toch ................

Zojuist nog even getest, maar het lukte mij nu ook om een item van € 150 te koop te zetten zonder eigen foto.
Daar dit wel heeft gewerkt, zal er ergens een schakelaar per ongeluk omgezet zijn. De techneuten zijn gevraagd hier naar te kijken.

Jilles Catalogus beheerder 2,036 berichten Zal ook een berichtje sturen naar de verkoper, dat je op deze manier geen combinatie verkoop moet ingegen. Dat trekt fe waarde van het boek scheef

Dick52 Catalogus beheerder 2,751 berichten @ Jilles ga ik doen.@ Collectioneur heeft het alleen in testomgeving gewerkt?

Collectioneur Moderator 1,022 berichten

.@ Collectioneur heeft het alleen in testomgeving gewerkt?

Nee, het heeft binnen de hele catalogus gewerkt. Probleem is onderkend, er zal morgen naar gekeken worden.

Dick52 Catalogus beheerder 2,751 berichten Lijkt me ingesneeuwd geraakt? Of opgelost?

RobAmse 386 berichten

Waarom is de verplichte afbeelding bij items van boven de 75 euro verkoopprijs nog steeds niet doorgevoerd en zonodig verwijderd?

om de een of andere reden is dit ondergesneeuwd neem dit voorbeeld!

942689   geen eigen scan?

Reageer op onderwerp