We are hiring!

Forum (97337 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Suggesties voor de site > Taalkeuze

4 berichten

eric-t Catalogus beheerder 516 berichten

Ben ik de enige die zich kapot ergert dat Catawiki de taalkeuze continue niet respecteert?

Ik heb Nederlands als taal opgegeven in mijn profiel. Desondanks:

• Bij een besteller uit Duitsland of Frankrijk krijg ik een link naar de Duitstalige of Franstalige site voor de order.
  • In de mail over de bestelling staan de items beschreven in het Duits of Frans ipv in het Nederlands.
  • Als ik de order uit Duitsland/Frankrijk bekijk op de site staan ook hier de Duitse/Franse omschrijvingen van de items.
  • Als ik een pakbon print staan deze ook in het Duits/Frans, dat is heel onhandig bij het bijelkaar rapen van een order.
  • Als iemand feedback geeft, krijg ik meen ik ook een link naar de site in de taal van de klant i.p.v. de taal van mij (deze weet ik niet zeker meer, ik heb die mailtjes al weggegooid).
  • Als iemand een vraag stelt, krijg ik een mail die geheel in de taal van de vraagsteller is opgemaakt!, met link naar de Duitstalige/Franstalige site. Ook dit is nergens voor nodig.

Svp deze storende fouten oplossen!

Marco Catawiki Team 1,139 berichten

Dat is inderdaad storend. We gaan maandag kijken wat er aan de hand is.

eric-t Catalogus beheerder 516 berichten Fijn! Alvast bedankt!

eric-t Catalogus beheerder 516 berichten

Bedankt. Ik heb van

In de mail over de bestelling staan de items beschreven in het Duits of Frans ipv in het Nederlands

Een voorbeeld gestuurd per Email.

Erg jammer dat die beschrijving niet in het Nederlands kan. Het is erg vervelend zoeken van de items zo. Je schrijft:

De item titels worden wel goed weergegeven

maar dat is niet mijn ervaring!

Eric

Reageer op onderwerp