We are hiring!

Forum (97341 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Suggesties voor de site > Extra mogelijkheid om item(s) te annuleren door de verkoper.

4 berichten

Brady 10 berichten

Aangezien ik enkele binnen gekomen orders nog open heb staan en waarvan ik de (nieuwe) kopers (nog) niet vertrouw heb ik hier over de volgende vraag c.q. suggestie.

Als ik click op "wijzigen" en kies voor de optie "Geannuleerd" bestaan de volgende 3 mogelijkheden :

Koper heeft order geannuleerd (Item(s) worden automatisch teruggeplaatst in je shop)Koper reageert niet meer op e-mails (Item(s) worden automatisch teruggeplaatst in je shop)Alle items in de order niet meer leverbaar (Item(s) worden automatisch verwijderd uit je shop)

Hier mis ik de optie om de betreffende binnen gekomen order door mij (als verkoper) te annuleren ! Geen van bovenstaande opties zijn momenteel van toepassing,aangezien ik dus de optie zou willen zien,om als verkoper te annuleren. Mijn voorstel/suggestie is : 

# Verkoper ziet van verkoop af en de de item(s) blijven voor verkoop in de shop staan.

Vriendelijke groet Brady

PL-STRIPS 106 berichten

@ Brady,

Misschien voor u heel logisch maar ik snap het niet, waarom zou u nieuwe kopers niet vertrouwen.

Ik kan geen reden bedenken waarom ik aan nieuwe kopers niet zou willen verkopen.

BigBadWolf Catalogus beheerder 445 berichten Waarom zou je een koper niet vertrouwen? Als je een factuur stuurt kun je de items verzenden wanneer je het geld ontvangen hebt. Ik zie je probleem niet. De enige zinnige reden om als verkoper in deze context een bestelling te annuleren is wanneer je al slechte ervaringen hebt met een koper. Maar een bestelling annuleren van een koper die je niet kent?

Brady 10 berichten

Fijn dat er enkele reacties zijn geplaatst op mijn vraag. Ondanks het feit,dat ik al een poosje te vinden ben op deze verzamel-site...schijn ik de geldende algemene regels niet goed te hebben begrepen. Ik ben altijd in de veronderstelling geweest- met de nadruk op geweest- dat de volgorde is...verkoper stuurt de bestelde items eerst naar de koper en pas dan het versturen van de betreffende factuur. Nu ik dit weet,snap ik jullie reacties. Vriendelijk dank en dat bewijst maar weer,dat niemand te oud is om iets te leren.

Brady

Reageer op onderwerp