We are hiring!

Forum (97312 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Suggesties voor de site > Gekochte items direct toevoegen aan eigen verzameling

8 berichten

RalfHKL 9 berichten

Misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar kon het zo snel niet terug vinden.

Is het mogelijk om een gekochte bestelling die binnen gekomen is, direct toe te voegen aan mijn eigen verzameling?

Voorbeeld : Ik koop 27 strips bij Lodernie Shop. Deze heb ik ontvangen. Kan ik deze complete bestelling dan niet (door 1 druk op de knop) toevoegen aan Mijn Verzameling? Nu moet ik per strip het catalogus nummer knippen en plakken, om vervolgens toe te voegen, en ook per strip steeds de staat ervan veranderen, terwijl dit allemaal in de bestellijst al staat toegevoegd.

Hopelijk is deze optie er, en heb ik niet goed gekeken......

JozefK 1,579 berichten

Als ze ook in je zoeklijst stonden kan je daat gewoon op het groene pijltje dukken, ook wel stuk per stuk.

RalfHKL 9 berichten

Dat stonden ze helaas niet :-(

rikMooren Moderator 1,510 berichten

De enige andere mogelijkheid is dan om naar " mijn profiel" te gaan. Daar op mijn bestellingen te klikken, op het bestelnummer te klikken en vervolgens handmatig  ieder item te selecteren.

27 items zo invoeren is wel een hoop werk....

RalfHKL 9 berichten

Bijkomend probleem is dat wanneer ik naar Mijn Bestellingen ga, de bestelling open en dan de strips voor me zie, dan staan er wel de Catawiki gegevens onder, maar het catalogus nummer is geen direct-link. Die moet je dus knippen en in de zoekbalk plakken.

Rene Catawiki Team 3,698 berichten

Is het mogelijk om een gekochte bestelling die binnen gekomen is, direct toe te voegen aan mijn eigen verzameling?

Dit is eigenlijk wel een logische vraag. Vanuit je zoeklijst kan het nu wel eenvoudig maar als je ze daar niet op hebt staan dan kan het niet automatisch inderdaad.

Ik ga even uitzoeken of dit snel te realiseren is. Dank voor de tip!

RalfHKL 9 berichten

Het zou dan denk ik het handigste zijn dat wanneer je je bestelling ontvangen hebt, je de status van de bestelling als koper zijnde kunt wijzigen in ONTVANGEN.

En dat er dan een regel is "BESTELLING TOEVOEGEN AAN MIJN VERZAMELING", en dat je daar op klikt en de items meteen toegevoegd worden, inclusief de door de verkoper aangegeven staat van de objecten.

Fijn dat er naar gekeken wordt, bedankt!

elizabeth 333 berichten

ja, ik vind het ook erg fijn als het kan,  zo kunnen we al het geklik met de muis een beetje beperken.

Reageer op onderwerp