We are hiring!

Forum (97336 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Suggesties voor de site > Gegevens kopiëren van gelijkaardig item?

3 berichten

johanlouwet 25 berichten

Ik ben momenteel bezig met het ingeven van DVD's. Ik kijk eerst of de versie die ik heb er wel of niet in staat. Er zijn veel varianten bij sommige DVD's. Soms is de inhoud van de DVD compleet hezelfde maar is de voorkant of achterkant een beetje anders, dus dat vind ik zeker een reden om die als nieuw item in te geven. Nu heb ik af en toe een item dat op de voor- of achterkant minimaal afwijkt van de reeds aanwezige items. Ik heb dit aan de hand met de film Piranha (1978) in mijn bezit waar enkel de achterkant 2 extra icoontjes heeft in vergelijking met de reeds ingegeven DVD hoes.

Omdat de gegevens van deze DVD enkel zal verschillen wat betreft jaar uitgifte van DVD en afbeeldingen, vroeg ik me af of er een mogelijkheid bestaat tot het kopiëren van een bestaand item dat nadien kan worden aangepast? Dat zou al een hoop werk schelen.

Collectioneur Moderator 1,010 berichten

Omdat de gegevens van deze DVD enkel zal verschillen wat betreft jaar uitgifte van DVD en afbeeldingen, vroeg ik me af of er een mogelijkheid bestaat tot het kopiëren van een bestaand item dat nadien kan worden aangepast? Dat zou al een hoop werk schelen.

Daar is een zeer nuttige functie voor ingebouwd. Ga naar het item wat je wil kopiëren en klik dan rechtsboven op: Kopiëren item.

Nu wordt er een compleet nieuw item aangemaakt en hoef je alleen aantal wijzigingen door te voeren. Vergeet vooral niet de titel aan te passen.

johanlouwet 25 berichten

Bedankt, dat had ik blijkbaar nog niet eerder opgemerkt :)

Reageer op onderwerp