Welcome back! Whilst you were away we added the functionality to view auctions and bid in pounds.

We are hiring!

Forum (95139 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Suggesties voor de site > Te koop??

7 berichten

strider 35 berichten

Veel te vaak zie ik dat het te koop embleem/mandje "aan" staat, terwijl het boek)je) allang niet meer te koop staat aangeboden. Is hier niets aan te doen?

Ted Moderator 941 berichten

Wij zijn aan het uitzoeken waardoor dit komt.

Morits 2,771 berichten

deze fout zit (ook) in de zoeklijst, als het item verkocht is wordt dit niet bijgewerkt

fazerco 1,835 berichten

Was deze 'bug' er 2? jaar terug ook al niet?

DisneyMeentwijc Catalogus beheerder 2,510 berichten

Volgens mij heb ik toen ook al opgemerkt dat je toen e-mails kreeg van dingen die op het moment dat je de mail kreeg niet meer te koop waren.

Morits 2,771 berichten

bug zit er al jaren in

DJB 30 berichten

ik heb nu, anno oktober 2016, dus nog steeds dat het item aangemerkt wordt als zijnde te koop aangeboden, maar dus niet tekoop is dan wel wordt aangeboden dan wel het wordt niet zichtbaar gemaakt want je krijgt de (standaard) tekst te zien van:

Item nog niet te koop aangeboden, etc.,

Zal wel een echte bug zijn, zeg maar eentje die jaarlijks terug komt, of zich soms schuil houd en dan weer de kop opsteekt of speelt dit echt al vanaf 2014 of zelfs al vanaf 2012 zoals er iemand melde, maar een zekere moderator met de naam Ted was al (samen met?) aan het uitzoeken waardoor dit komt

Misschien is het nu tijd, de hoogste tijd, om deze bug aan te pakken oid

Ik verneem het graag

Alvast mijn hartelijke dank

Reageer op onderwerp