Welcome back! Whilst you were away we added the functionality to view auctions and bid in pounds.

We are hiring!

Forum (95145 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Suggesties voor de site > In contact komen met zoekende verzamelaars

8 berichten

psos99 19 berichten

Bij items in de catalogus zie je onder hoofdstuk "Verzamelaars" 

In zoeklijst van: 1x Nieuwstaat, 1x Goede staat

of iets dergelijks staan.

Als je daar op klikt, krijg je te zien:

Dit item staat op de zoeklijst van 2 verzamelaars. Als je hen wilt bereiken dan kun je
  het aanbieden in je shop. De zoekers worden dan automatisch via e-mail gewezen
  op jouw aanbod (tenzij ze dat actief hebben uitgezet in Mijn Profiel). Je zet het item
  in je shop met het toevoeg-formulier aan de rechterkant van dit scherm.

En hier zit nu een probleem: Shops bestaan niet meer of kunnen niet meer worden geopend!!! dus bovenstaande werkt niet!!

Hoe informeer je dus de verzamelaars dat hun item te koop is? (NB. niet met de suggestie aan komen: gooi het op de veiling! De items zijn soms niet genoeg waard om op de veiling te plaatsen.)

Voorstel: laat gewoon de naam van de zoekende zien, mits dat aanstaat in hun profiel.

Arco Catalogus manager 8,515 berichten

Die kan je niet bereiken zonder shop. Wel via de v... (Mag ik niet van je zeggen) (;-)

We zullen de tekst iets aanpassen. Dank.

De zoeklijst zal niet openbaar worden. Daar kan in het profiel (nog) niet voor worden gekozen.

comiscverzamela 23 berichten

Goedendag

ik zit met zelfde probleem maar ik heb wel nog een bestaande shop waar nog steeds wat onderkochte zaken in te koop staan reeds jaren . maar ik vind nergens meer link om in mijn nog steeds bestaande shop bij te koop te plaatsen wel voor veiling . maar daar het om zaken gaat van maar enkele euro's is dit geen optie .

trouwens als is het reeds jaren geleden dat ik nog iets extra te koop heb gezet stond volgens mij daar een link rechts die nu weg is of vervangen door veiling link .

maar heb reeds gezocht op forum maar vind daar niets over terug al weet ik daar ik regelmatig mail krijg van zaken die in oude shop's nieuw te koop komen dat het mogelijk moet zijn maar vind het niet terug . hoe ik nieuwe zaken in mijn shop moet te koop stellen .

fazerco 1,835 berichten

@comiscverzamelaar

Het lijkt erop dat u geen shop heeft. Als u er niks in had staan is deze vorig jaar verwijderd. Alleen mensen die wat in hun shop hadden, hebben nog een shop.

comiscverzamela 23 berichten

Ik heb nog steeds shop waarin er nog 31 zaken te koop staan dat ik hier zie maar ook opmerk juist dat ik blijkbaar 2 verschillende acounts heb eentje onder comiscverzamelaar maar ook eentje onder comicsverzamelaar en onder comicsverzamelaars heb ik bestaande shop met 31 zaken te koop dat ik hier zie . valt mij in hoe dat komt daar ik in het verleden mijn verzameling onder andere ancount heb gezet .

dus ik bezit wel nog steeds bestaande shop met 31 zaken in te koop op 31 maart 2013 te koop zijn aangeboden geweest namelijk en nog steeds te koop staan . 

Collectioneur Moderator 970 berichten

@comiscverzamelaar
dus ik bezit wel nog steeds bestaande shop met 31 zaken in te koop op 31 maart 2013 te koop zijn aangeboden geweest namelijk en nog steeds te koop staan

Indien u dus uitlogt van uw account "comiscverzamelaar" en weer inlogt met uw account "comicsverzamelaar", kunt u gewoon uw shop zien en bewerken.

Ted Moderator 941 berichten

Je hebt 2 accounts. 

1) comiscverzamelaar.  Bij dit account heb je geen shop dus zal je ook niets in een shop kunnen plaatsen. Aan de rechterzijde zal je de volgende links zien

•  in verzameling opnemen   
  •  op zoeklijst zetten 
  •  aanbieden voor veiling

2) comicsverzamelaar. Bij dit account heb je wel een shop en zal je aan de rechterzijde de volgende links zien:

•  in verzameling opnemen   
  •  verkopen 
  •  op zoeklijst zetten 
  •  aanbieden voor veiling

Link bestaat dus nog wel, maar alleen bij accounts met een shop.

Cappie63 1 bericht

Jammer dat de shops kennelijk worden opgeheven. Ik heb hetzelfde probleem als vele Catawiki fans. Ik koop en bied zo af en toe wat te koop aan op de veiling, daar gaat alles prima. Maar soms heb je aanbiedingen die niet genoeg opbrengen op de veiling en die zou ik dan toch graag via catawiki aan andere verzamelaars willen aanbieden. Dat kan dus kennelijk niet meer. Nogmaals, jammer!!!

Reageer op onderwerp