Welcome back! Whilst you were away we added the functionality to view auctions and bid in pounds.

We are hiring!

Forum (94809 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Suggesties voor de site > Bericht sturen over een catalogusitem is nu lastig i

5 berichten

Harry56 295 berichten

Voorheen kon je via een betreffend catalogusitem een bericht sturen aan een invoerder of wijziger van het betreffende item, waarbij dan het bericht gekoppeld was aan het betreffende item. Sinds kort kan dat niet meer en moet de conversatie plaats vinden in het berichtensysteem. Dat is minder efficient omdat je dan het catalogusnummer of link in moet plakken en je telkens moet switchen van berichten naar dat catalogusitem. 

Wat is de achtergrond voor die wijziging of moet ik een ander knopje aanklikken in het catalogusveld ? 

Collectioneur Moderator 961 berichten

@Harry56
Wat is de achtergrond voor die wijziging of moet ik een ander knopje aanklikken in het catalogusveld ? 

Waarschijnlijk klk je op de link "Stuur een bericht" linksboven bij de betreffende shop.
Je moet echter even naar beneden scrollen naar de link: "Stel een vraag". Dan wordt de link naar het item meegezonden, maar dit is dan wel een publiekelijke vraag en wordt zichtbaar (+antwoord) bij het item voor iedereen.

Een link zoals je waarschijnlijk bedoeld, een pb met een link naar het betreffende item, is er niet. Is die er overigens wel geweest?

Arco Catalogus manager 8,458 berichten

Bedoelt Harry niet: klikken op de naam van een invoerder of wijziger van een item waarbij de info over het irem wordt meegezonden? Dat zou nog moeten werken.

Collectioneur Moderator 961 berichten

Bedoelt Harry niet: klikken op de naam van een invoerder of wijziger van een item waarbij de info over het irem wordt meegezonden? Dat zou nog moeten werken.

Dit werkt nog gewoon, vandaar dat ik dacht dat er gedoeld werd op een bericht naar de aanbieder.

Arco Catalogus manager 8,458 berichten

Harry net telefonisch gesproken. Het blijkt niet meer te werken in het nieuwe berichtensysteem. Pfff...

Reageer op onderwerp