Welcome back! Whilst you were away we added the functionality to view auctions and bid in pounds.

We are hiring!

Forum (94536 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Suggesties voor de site > checkmark op items in eigen shop

4 berichten

Morits 2,749 berichten

Hi Arco

ik wil uit mijn eigen shop losse items als combi aanbieding verkopen, maar de mogelijkheid om die losse items te selecteren is er niet. Ik moet dus eerst alle losse items verwijderen en vervolgens weer opnieuw alles uitzoeken en als combi aanbieden. Dit kan zeer omslachtig zijn als er veel herdrukken van bepaalde albums zijn. Mooi zou het dus zijn als je de checkmark dus in je eigen shop kan aangeven en vervolgens als bulk toe kunnen voegen aan je shop en tegelijkertijd het losse item wordt verwijderd.

Ik heb als tussenmaatregel al het CW nummer van het losse album vermeld, maar dan moet ik nog steeds ieder item openen om dat CW nummer te kunnen zien als ik deze moet selecteren.

De mouse-over is ook al niet behulpzaam omdat daar, eigenlijk ten overvloede, de titel en het jaar te zien zijn, terwijl dat ook al bij het item in de galerij zelf zichtbaar is. Als in de mouse-over ook het CW nummer zichtbaar zou zijn dan zou dat al heel veel helpen.

Arco Catalogus manager 8,392 berichten

Dat eerste zie ik niet zo snel gebeuren, maar zet ik op wensenlijst. Die mouse-over ga ik een keer checken...

Morits 2,749 berichten

als ik uit mijn shop items selekteer om in bulk te verwijderen, dan worden de checkmarks over verschillende pagina's heen, niet bewaard. Hetgeen bij selekteren uit de catalogus wel gebeurt...

Arco Catalogus manager 8,392 berichten

Dat klopt. Waarom dat zo is, weet ik niet.

Reageer op onderwerp