We are hiring!

Forum (96298 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Suggesties voor de site > Verkeerde tekst bij feedback score

10 berichten

wilfredb Catalogus beheerder 486 berichten

Bij de feedback score voor een verkoper van een Catawiki shop, staat tussen haakjes vermeld "(12 maanden)".  Dat klopt niet, de score is waarschijnlijk gewoon over de hele historie. 

S.v.p. die tekst tussen haakjes verwijderen

Arco Catalogus manager 8,680 berichten

Geen idee waar dat opeens vandaan komt. Wanneer zag je het voor het eerst?

wilfredb Catalogus beheerder 486 berichten

Weet ik niet, het valt me nu op. 

Ik zou trouwens liever zien dat de feedback score inderdaad alleen over de laatste 12 maand (of anders over de laatste X orders) wordt berekend.

This-Raft Catalogus beheerder 219 berichten

Bij mij komt nu de meest recente score in beeld, de eerder behaalde score (35, 100%) doet er blijkbaar niet meer toe.

Geen communicatie over ontvangen.

Waar heb je het over? Die 35 zijn alles wat je hebt. Er is niets veranderd!

De feedback via veilingen is blijkbaar gesplitst. Daar heb ik er 3 (afgelopen max 12 mnd) de 35 zijn vnl ook van de veilingen, maar van eerder dan 12 mnd.

Overigens zijn over de periode 2018 bij mij helemaal geen feedback scores doorgekomen (of precies een reeks van ca 15 gaf inderdaad ook geen feedback)

Zie 3 april 2018.

Die wijziging heb ik nog meegekregen, nu lijkt de feedback score ( comments) uit elkaar gevallen. 

Ik ben een hobby aanbieder en koper. Ook de grotere aanbieders hebben een nieuw overzicht. De feedback geschiedenis is niet opvraagbaar. (Ook niet binnen je eigen profiel) Jammer voor de 98+ scores, wellicht handig voor de 95- scores. 

Maar misschien is het een fase naar een ander feedback systeem

Ik snap het nog steeds niet, maar ik verkoop dan ook niet op de veiling.

Reageer op onderwerp