We are hiring!

Forum (97992 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Problemen met de site > Items verwijderen

28 berichten

Loeckxl 4 berichten Beste,Ook ik heb gisteren als nieuwe gebruiker van de site, een paar testen gedaan om het onder de knie te krijgen.Ik zou graag de verzameling van mijn vader beter begrijpen en het daarom in kaart brengen, hij is inmiddels overleden en heb nu duizenden sigarenbandjes in mijn bezit! Zou dit graag in kaart willen brengen door een eigen klassement aan te leggen, hopelijk geraak ik via deze site wat meer wegwijs in zijn jarenlange hobby.Ik heb gisteren wat toegevoegd en terug verwijderd, om te testen, maar het aantal staat nog steeds op 49 terwijl ik dit wel verwijderd heb.Hoe krijg ik dit terug op 0, had gehoopt dat het vandaag up-to- date was, maar blijft op 49 staan!Lies

Loeckxl 4 berichten Kan iemand me uitleggen hoe ik dit terug op 0 krijg aub, na 3 dagen staat het aantal nog steeds op 49 in mijn verzameling en volgens uitleg gegeven op dit forum in het verleden wordt dit 's nachts geüpdatet, maar bij mij precies niet.Heb ik iets fout gedaan ofzo?Zou graag starten met het ingeven van mijn verzameling sigarenbandjes!Dank

Loeckxl 4 berichten Dank aan degene die dit voor me opgelost heeft:-) ik ga vandaag of morgen nog starten met mijn vader zijn verzameling in kaart te brengen! Eindelijk iets gevonden om wat meer zicht erop te krijgen!Dank u,Liesbet

jerryvandeweert 2 berichten

Ook ik heb een soortgelijk probleem.

Toevoegen, bulk verwijderen, meerdere keren.

Nu: 11 pockets in verzameling, maar teller staat op 653!!

Hoe krijg je dit weer goed? Nachtje wachten helpt niet.

Marco Catawiki Team 1,139 berichten

Probleem is inmiddels verholpen. Morgenvroeg is het voor iedereen weer OK.

@jerryvandeweert: Voor jou is het direct al opgelost.

jerryvandeweert 2 berichten

Bedankt Marco.

Jerry van de Weerthof

Nicole-a 91 berichten

Ik heb nu hetzelfde probleem, heb gisteren en eergisteren items verwijderd uit mijn verzameling, maar de aantallen worden niet bijgewerkt en blijven hetzelfde terwijl de items weg zijn.

Nicole-a 91 berichten

Vandaag zijn de aantallen in mijn verzameling nog steeds niet bijgewerkt. Alleen als ik iets toevoeg aan mijn verzameling veranderd dit, maar niet bij verwijderen van items. Kan het komen omdat ik nu mijn verzameling op prive heb staan?

Nicole-a 91 berichten

Ik heb gisteren mijn verzameling weer op 'publiek' gezet, en waarempel, vandaag zijn de aantallen in mijn verzameling wel bijgewerkt. Maar heeft het hier nu mee te maken of is het toeval???

Nicole-a 91 berichten

Nu wil er een rubriek in 'Mijn Vezameling' niet weggaan. Ik heb hier geen items meer van instaan, maar hij blijft gewoon in het overzicht staan. Met aantal '0' erachter....

knarf 55 berichten

Ik heb precies hetzelfde, staan geen strips meer in verzameling maar aantal blijft op 400 staan...

knarf 55 berichten Opgelost, bedankt!

pteppic 2 berichten

http://www.catawiki.nl/catalogus/puzzels/thema-s/walt-disney/1699465-sneeuwwitje-en-de-7-dwergen

Interessante puzzel... Kan die verwijderd worden?

DisneyMeentwijc Catalogus beheerder 2,520 berichten

Was dat geen puzzel? Hij is al verwijderd, maar je maakt me wel nieuwsgierig.

jedemooij Catalogus beheerder 43 berichten

Het was een raadsel wat het met die titel daar deed. Een verzameling roze linten en andere scrap/borduur spullen.

peukiepeukie 12 berichten

Ik heb ook een probleem met het verwijderen van items. Heb een aantal weken geleden een aantal comics uit mijn zoeklijst verwijderd. Na wat problemen zoals het synchroniseren met mijn Pad en het niet aanpassen van de aantallen leek het uiteindelijk opgelost.

nu blijkt echter dat items die ik uit de zoeklijst heb verwijderd niet meer in mijn zoeklijst staan maar wel te koop aangeboden worden door shops  als ik vanuit mijn zoeklijst ga zoeken in de shops wat er te koop is.

iemand anders die dit probleem herkent en hoe kan ik dit oplossen ? 

loesje78 1 bericht

help.

hoe verwijder ik items (uit de catalogus). Ik had ze bij de verkeerde rubriek ingevoerd. Staan nu in de goede rubriek, maar ook nog steeds in de verkeerde. Hoe verwijder ik die?

rikMooren Moderator 1,523 berichten

hoe verwijder ik items (uit de catalogus).

Alleen de beheerders van de rubriek waar je ze geplaatst hebt kunnen deze items uit de catalogus verwijderen.

Je kan ze een berichtje sturen.

Arco Catalogus manager 8,921 berichten

...of de CW-nummers die weg moeten hier even opsommen... Een aantal beheerders kan rubrieksoverstijgend verwijderen.

LucVG 2 berichten

toch raar dat hetgeen verwijderd is, toch ergens blijft staan.

Ook bij mij mag even gekuist worden. Graag en alvast bedankt.

LucVG

dominick75 1 bericht

Ik heb het ook aan de hand in mijn stripverzameling. Heb er 1 strip van Spider-man in staan, maar de teller zegt 3.

Zou iemand er even kunnen naar kijken en dit aanpassen? Dank u wel.

Wil je morgen a.u.b. even laten weten of het nog fout staat? Op verzamelingtellers reageren we pas de dag na de melding.

sdmook 2 berichten

Ik heb net mijn kavel verkocht via een andere site, maar had voor de zekerheid mijn kavel ook hier aangeboden.

De verkoop was net rond, krijg ik een mail dat mijn kavel hier (na 2 weken) is goedgekeurd, te laat om te wissen dus.. Ik heb de veiling meester gemaild, maar ik heb geen hoe snel zoiets gelezen wordt..

Beetje onhandig van mij natuurlijk.

Wordt er vaak snel gereageerd?

mvg.

Sebastiaan Mook

sdmook 2 berichten

Niemand? Want ik vindt het namelijk super vervelend dat ik dit fout heb gedaan. :(

Henk327 86 berichten

Je hebt m.i. het juiste gedaan, de veilingmeester gemaild... Het antwoord moet nu van hem (of haar) komen...

Veilingmeester Catawiki Team 454 berichten

@sdmook
Niemand? Want ik vindt het namelijk super vervelend dat ik dit fout heb gedaan. :(

Een pb naar je verzonden voor details.

samwise75 1 bericht

Bij het verwijderen van strips uit mijn verzameling blijft de teller gewoon staan op het oorspronkelijke aantal.

Ik heb 4 strips verwijderd van de 8 in mijn collectie van een reeks en een nieuwe toegevoegd daarna en nu staat de teller op 9 ipv 5.

hartelijk dank bij voorbaat voor het oplossen

Verwijderingen worden pas de nacht erna in de tellingen verwerkt.

Reageer op onderwerp