We are hiring!

Forum (97290 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Problemen met de site > Toevoegen items

18 berichten

BLZ 24 berichten

Hallo,

Ik ben bezig met postzegels in te voeren; dit lukt maar het totaal van ingevoerde postzegels blijft ongewijzigd.

Kan dit verholpen worden?

Met vriendelijke groeten,

BLZ

Arco Catalogus manager 8,816 berichten

Het aantal ingevoerde items betreft alleen nieuwe items die je zelf hebt toegevoegd aan Catawiki.

BLZ 24 berichten

Dag Arco,

Bedankt voor de snelle reactie!

De ingevoerde items zijn postzegels die ik nog niet in mijn shop te koop aanbood.

Een paar seconden na het invoeren kan ik lezen "Item succesvol ..." maar als ik dan naar het totaal van mijn ingebrachte items kijk, blijft dit ongewijzigd, anders is het al na een paar seconden aangepast.

Kan dit langer dan 2 uur duren vooraleer het totaal aantal items aangepast zijn?

Vriendelijke groet,

BLZ

vvanasperen 490 berichten

Goedenavond,

Momenteel heb ik hetzelfde bij het toevoegen van nieuwe stripalbums, met eigen scans, aan mijn shop. Heb wel eens iets gehoord over (langere) wachtrijen? Is daar hier sprake van, wellicht?

Groeten Vincent

Nicole-a 91 berichten

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb ongeveer een uur geleden items aan mijn shop toegevoegd, maar zie ze nog altijd niet in mijn shop staan.

BLZ 24 berichten

Hallo Vincent,

Misschien is dit wel mogelijk! 

Het is de eerste keer dat dit bij mij gebeurd is. Is dit al gebeurd bij andere mensen?

Laat het me weten aub.

Met vriendelijke groet,

BLZ

DeBijzaak Catalogus beheerder 107 berichten

Ik heb ook hetzelfde.

Dit heb ik al eerder een keer meegemaakt, maar nog nooit zo lang als dit keer. Zelf ben ik maar gestopt met invoeren. Hopelijk dat het een backlog is bij het indexeren en zo.

Kijken of het morgen weer rechtgetrokken is. Grote kans dat de items dan wel getoond worden. Althans dat hoop ik.

vvanasperen 490 berichten

@DeBijzaak: Volgens mij staan ze dan inderdaad in een wachtrij en komen de items op een later tijdstip alsnog tevoorschijn. Maar voor de zekerheid stop ik ook even met verder scannen en toevoegen. :-)

BLZ 24 berichten

Goedenavond,

Bedankt voor de reacties, we zien morgen wel!

Met vriendelijke groet,

BLZ

Ted Moderator 1,024 berichten

Het kan voor komen dat door grote drukte het bijwerken langer duurt dan gebruikelijk. Enige tijd geleden hadden we (omdat een gebruiker vele ongebruikelijk grote bulk bestanden had ingevoerd) wachttijden die opliepen tot meer dan 24 uur. Alle invoer blijft in de wachtrij staan en je hoeft niet bang te zijn dat er informatie verloren gaat.

Ik heb aan de technische mensen gevraagd of ze even willen kijken of er ook deze keer weer een herkenbare oorzaak is.

Zodra er meer bekend is laat ik het weten.

Marco Catawiki Team 1,139 berichten

Er is op dit moment een storing waardoor er tijdelijk toevoegingen en wijzigingen aan shops niet zichtbaar zijn. Normaal gesproken duurt het maximaal 5 minuten voordat deze zichtbaar zijn, maar nu dus langer.

We zijn op dit moment aan het uitzoeken wat er aan de hand is. Zodra ik meer weet laat ik het even weten. 

Let  op: de wijzigingen die zijn ingevoerd zijn vastgelegd in Catawiki, maar alleen nog niet zichtbaar. Het is dus niet nodig om ze nu nogmaals in te gaan voeren.

Excuses voor het ongemak.

vvanasperen 490 berichten Geen probleem. Bedankt voor de informatie. :-)

BLZ 24 berichten

Aan het CataWiki-team bedankt voor snelle interventie rn reakties!!!

Grtz

Ronny BLZ

De wijzigingen van de shops zijn allemaal weer verwerkt. Zoals ik eerder schreef is er altijd enige vertraging. Die moet nooit meer dan 5 minuten zijn.

Excuses voor het ongemak.

015steef500 542 berichten

Zo te zien doet zich weer hetzelfde probleem voor

Wij zijn op dit moment aan het onderzoeken wat er aan de hand is.

Update: Oorzaak gevonden. Probleem is verholpen. Excuses voor het ongemak.

missmarple 26 berichten

Bekend probleem. Nieuw toegevoegde items worden schijbaar niet verwerkt. Na toevoegen krijg je foutmelding dat de pagina niet kan worden getoond. Nu drie keer zelfde boek ingevoerd... straks 3 x vermelding????

esocz 1 bericht

esocz.

Ik kan al dagen lang van geen kanten meer mijn FDC's toevoegen aan de catologus Postzegels. Ik krijg steeds de mededeling "Deze pagina is niet beschikbaar".

Een mailtje naar de redactie gezonden. Geen antwoord. Nóg een mailtje vandaag gezonden....Geen reactie!

Wordt hieraan gewerkt, of is er iets anders gaande?! 

Reageer op onderwerp