We are hiring!

Forum (96126 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Problemen met de site > geen email berichten bij bestellingen

10 berichten

cederman 24 berichten

Ik krijg bij bestellingen normaal een emailtje van catawiki 'er is een bestelling...'

ik krijg die niet meer blijkbaar, in mn shop staan de bestellingen wel, maar ik word er niet van verwittigd..doe ik iets verkeerd (instelling?) of stuurt Catawiki dit niet meer..

Arco Catalogus manager 8,649 berichten

Ik heb dat probleem al een hele tijd met de shop van Stripschrift, met als gevolg ontevreden bestellers. Volgens Catawiki worden ze wel verzonden, dus dan ben je snel uitgepraat. Ze zitten ook niet in een spambox of zo...

As we speak zie ik weer een nieuwe bestelling staan waar ik niets van wist... (;-)

cederman 24 berichten

ook, 'je hebt feedback gekregen..' komt niet door.

het berichtje dat er 'gereageerd is op je forum....' komt er wel door..

MatthijsS Catawiki Team 46 berichten

@cederman, we hebben in jou geval het probleem gevonden. Ik neem hierover even per e-mail contact op.

RickM 74 berichten

Geacht Catawiki team, 

sinds ik mijn email adres aangepast heb in mijn profiel heb ik dit probleem ook. Ik krijg geen email meer van bestellingen en ook niet van feedback. 

Als het opgelost kan worden dan zou dat heel fijn zijn.

Met vriendelijke groet, 

RickM

Harry56 319 berichten

RickM ik heb je inmiddels een bericht gezonden , werkt dat ook niet ? Ik ben overigens een gewoon lid  geen beheerder .

RickM 74 berichten

De notificatie dat ik een antwoord heb gekregen op mijn forumbericht komt wel binnen bij mijn email.

Het is nagekeken. Alles wordt netjes verzonden, maar jouw provider of inbox houdt onze berichten tegen.

RickM 74 berichten

Ok, bedankt voor het nakijken.

Niet alle berichten worden kennelijk tegengehouden .. alleen de belangrijke, dat ik een bestelling moet afhandelen :p.  Forum antwoorden krijg ik wel netjes binnen. 

Ik ga mijn email instellingen nog even na.. maar in mijn spambox komen ze ook niet.

Vriendelijke groet, RickM

Het forum draait autonoom en hangt niet aan het reguliere mailsysteem. Dat zal de reden zijn dat die berichten anders worden behandeld.

Reageer op onderwerp