We are hiring!

Forum (97098 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Problemen met de site > Catawiki verzamel app

278 berichten

Bianchi 7 berichten

problemen met synchroniseren van m'n verzameling op m'n mobiel via de app. Lukt al een aantal dagen niet.

geeft aan dat t verzoek is ingediend.. Normaal start hij binnen 10 seconden te syncen... Nu gebeurd er niets

daarnaast blijf ik nog steeds de blanco stripaanbieding in de verzamelapp ontvangen terwijl jullie daar toch echt al enige tijd mee gestopt zijn..

kan die functie niet gewoon weg?

gr Wouter 

Arco Catalogus manager 8,780 berichten

Er is niets te zien van een storing bij jou. Graag nogmaals proberen.

De dagaanbieding bestaat niet meer, maar hoe moet de app dat weten? Dat wordt verwijderd in de volgende versie.

Bianchi 7 berichten

Blijft melding "uw syncronisatie verzoek is in behandeling "geven

Ik laat er morgen naar kijken...

Bianchi 7 berichten

Beste wensen voor 2016...

syncroniseren lukt nog steeds niet helaas.

vr gr Wouter

Graag even melden:

Android of Apple?

Heet de app Catawiki of CW Verzamel?

Bianchi 7 berichten

Apple...

app heet catawiki mobile versie 2.1.1

op app tegel staat alleen catawiki , ziet er bijna hetzelfde uit als de veiling App

de c van de verzamel app is iets kleiner en t blauw is iets donkerder

Oké. Zoek dan in de app store even naar de nieuwe app CW Verzamel!

Daarna synchroniseren met die app. Als dat is gelukt kan je de oude app verwijderen.

Hoor graag of alles is gelukt.

Bianchi 7 berichten

Gelukt....

nooit geweten dat er een nieuwe verzamel app was

bedankt!!!

Goed om te horen. Bedoeling was dat de oude en nieuwe app gewoon naast elkaar blijven werken voor bestaande gebruikers. Helaas merkten we deze week (na jouw melding) dat er met de oude opeens iets mis gaat bij Apple. Daar duiken we na het weekend nog even verder in, als we na de Kerstvakantie meer techneuten in huis hebben.

Bianchi 7 berichten

Oude er nu wel afgegooid...

oude is ook niet meer te vinden in de Appstore 

Klopt. Bedoeling was dat we die langzaam gingen uitfaseren, zoals dat heet. Maar wellicht moet hij nu met vervroegd pensioen. Eerdaags weten we het.

biologghe 3 berichten

Mmm, eveneens vandaag ontdekt dat er een nieuwe versie van de app is. Helemaal geen info hierover ontvangen of heb ik iets gemist ?

Maar bij mij schort wat aan de app op iPhone. Er kan niet aangemeld worden wegens 'zet meldingen voor deze app aan in Berichtencentrum', terwijl alle meldingen wel degelijk aanstaan. Diverse dingen geprobeerd: meldingen uit en weer aan, verwijderen app en herinstalleren, maar niets helpt. Op iPad geen probleem.

Ik vermoed dat ik bij initiële installatie van de app de vraag ivm meldingen heb weggeklikt. Zou de issue hiermee te maken kunnen hebben.

BTW: voor app support kom je via de app store terecht bij funnypens.nl

grtz,

Marc

App verwijderen, een uurtje wachten en opnieuw installeren. Er is geen probleem bekend hiermee.

(Funnypens ben ik; is tijdelijk tot we de nieuwe helppagina www.cwverzamel.nl op orde hebben. Ik wilde de lancering van de nieuwe app niet vertragen door zo'n pietluttigheid.)

Omdat er functioneel niets aan de app is gewijzigd, hebben we gebruikers niet ingelicht. Planning was om dat pas te doen bij een échte update.

Bijna vergeten te melden dat de oude app sinds gisteren weer werkt. Toch gelukt.

Bianchi 7 berichten

Mooi.. Ik had m alleen al verwijderd en ik kan m niet meer vinden in de Appstore ...

Klopt, is alleen nog van belang voor gebruikers die (nog) niet kunnen 'upgraden' omdat ze een te laag IOS hebben. Voor alle anderen is er CW Verzamel!

christofenlien 10 berichten

Ik heb al enkele weken de melding bij de android app 'Synchronisatieverzoek nog in behandeling'. Het wil maar niet lukken mijn app te synchroniseren.

Kan je dit eens bekijken ?

Enig idee hoe lang de nieuwe app nog wegblijft voor android ? 

Grtz

Christof

Duurt niet lang meer. Mijn tablet moest gerepareerd, dus ik kon tijdelijk niet verder testen, maar het is bijna klaar.

In november heb je een vastloper gehad. Zou je het nog een keer willen proberen?

Lukt voorlopig niet. Kzal het even laten wachten...

henkwillems 3 berichten

Het synchroniseren werkt bij mij ook niet? Hij geeft aan dat mijn verzoek in behandeling is (al meerdere dagen). Heb de CW verzamel app op android.

Probeer het nog eens, als je wilt. Was zaterdag vastgelopen.

fazerco 1,857 berichten

Kan je die van mij ook eens nakijken? Android.

Bij jou hangt er niets.

fazerco 1,857 berichten

Hij weigert al tijden....

Ik weet dat Google kortgeleden iets met meldingen heeft teruggetrokken voor oudere software. Heb je al eens geprobeerd te synchen en dan in de app te blijven?

henkwillems 3 berichten

Bij mij komt de melding niet meer maar synchroniseren doet ie ook niet... Kan het zijn dat ik nog de oude app moet gebruiken? (mijn telefoon zit nog op androis 4.3 namelijk)

fazerco 1,857 berichten

Dat deed ik al, maar na een 15-30 minuten geef ik het op.

Bij mij is het gelukt, maar hij geeft nooit geen synchronisatieverloop meer aan. Na wachten en wachten blijkt het dan uiteindelijk toch gelukt te zijn.

henkwillems 3 berichten

Heel apart dit..... Als ik de app start staat ie nog steeds op synchronisatie te wachten.

Als ik vervolgens klik op simuleer PNS dan lijkt ie te synchroniseren en staan er inderdaad bij mijn verzameling wat items die ik een tijdje geleden heb toegevoegd...

Is dit dan de nieuwe methode? En hoe lang moet je dan wachten tot je op simuleer PNS kunt drukken?

Heb nu wederom voor synchroniseren gekozen aangezien ik eergister en gister weer wat zaken heb toegevoegd... Echt handig kan ik dit niet vinden, voorheen werkte het beter.

Reageer op onderwerp