We are hiring!

Forum (98719 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Problemen met de site > Catawiki verzamel app

325 berichten

MandersH 120 berichten

Ik heb de dvd niet zelf ingevoerd. Deze stond al in Catawiki. Persoonlijk had ik Logan als held ingevuld. Logan is de oude uitvoering van Wolverine.  In app geeft hij aan dat ik 4 dvd's heb met held Wolverine maar als ik dan daar naar toega krijg ik er maar 3  te zien. Hetzelfde gebeurt bij X-Men

pegag Catalogus beheerder 2,147 berichten

Ligt dit wel aan de app. Is het niet het aloude "onzichtbare items "probleem.

Ik heb al sinds jaar en dag dat er X items van een bepaalde soort in mijn verzameling zit en als is dan op "bekijk alle" klik krijg ik "Y geselecteerd van X" waarbij Y kleiner is dan X. Een aantal items is onzichtbaar en bijna niet te voorschijn te toveren, tenzij je weet welke het is en daar specifiek op zoekt/selecteert.

MandersH 120 berichten

Als je bedoelt mijn verzameling op de website dan heb ik daar geen problemen. Dan is alles gewoon zichtbaar en te vinden. Ik heb het probleem wel eens meer gehad maar weet niet meer wat de oplossing was. 

Misschien moet ik eens de naam van de held veranderen!?

Arco Catalogus manager 9,051 berichten

Ik heb hem gewijzigd en in mijn verzameling gezet, daarna gesynched en dat gaat goed.

Probeer jij het ook nog eens een keertje...

MandersH 120 berichten

Arco probleem is opgelost. DVD staat nu ook in de app. Dank je en lof voor al het werk dat je verzet.

MandersH 120 berichten

Het volgende probleem.Maar weet alleen niet zeker of het aan de app ligt of aan de Android versie.

Op mijn tablet met Android 6 zijn in de app alle afbeelding als ik die aanklik in vergrote versie te zien. Op mijn smartphone met Android 9.1 als ik precies dezelfde afbeeldingen aanklik om te vergroten is er niets te zien.

Valt vooral op bij deze reeks in mijn app

https://www.catawiki.nl/catalogus/strips/albumreeksen/35007-x-mannen-juniorpress-comics?scope=35007

Al van alles geprobeerd maar probleem blijft zich voordoen.

Misschien Android versie to modern voor de app?

FransS Catalogus beheerder 903 berichten

Ik heb sinds gisteren een nieuwe telefoon met in eerste instantie  Android 9, maar ondertussen geüpdated naar 10.

Na de installatie van de CW-app en synchronisatie heb ik nu min of meer hetzelfde probleem; dwz sommige foto's laten zich wel vergroten, maar de meeste niet. Geen idee waarom. Kan er geen logica in ontdekken.

janieteo 3 berichten

Beste Arco,

Waarom zie ik mijn ruilzakjes niet in mijn CW winkel? Op tablet en desktop zijn hetzelfde problem.

Heel vervelend. 

Ik zie er al meer dan een uur terug. Ik vermoed dat de marktplaats wordt geherindexeerd zonder dat ze mij een seintje hebben gegeven... Gewoon even geduld hebben...

Ok. Ik wacht rustig af. De rest van de info is wel gesynchroniseerd.

janieteo 3 berichten

Bedankt Arco ! Het is terug in order . Je bent een toppie

Bij mij nog niet... Ik zie alle de kleine fotootjes, maar krijg bij de meeste een blanco pagina als ik ze wil vergroten.

MandersH 120 berichten

Bij mij ook nog niet.

Ik denk dat janieteo over een probleem op de website had en niet over de app.

Dat was inderdaad een heel ander probleem. Inmiddels is ontdekt dat Google iets heeft gewijzigd waardoor jullie probleem is ontstaan. We moeten de app dus updaten... Grom!

MandersH 120 berichten

Dank voor de info. Wacht rustig af.

Thanks Arco.

We hebben de update vanmiddag bij Google aangeboden, maar door hun aangepaste werkschema's en omstandigheden duurt het momenteel langer voordat het in de Play Store zichtbaar is. Hou het dus in de gaten en laat me horen of de probs zijn opgelost.

Ok. Ik houd het in de gaten. Dank je wel voor de snelle actie :-)

MandersH 120 berichten De update is beschikbaar. Alles lijkt nu te werken. Ik heb geen problemen meer.

Ook hier is alles weer in orde. Duurde wel een dik half uur om 13.626 plaatjes te downloaden....

Dank je wel voor de snelle actie van jou en de programmeur :-)

Pecten 42 berichten

Ik heb nog een klein synchro probleempje bij CW 29855669.

het (modelspoor) merk en diverse andere velden zijn op 18-10-2018 veranderd (v11).

Op de CW website staat het correct, maar ondanks diverse synchro's op mijn (Android) mobiel blijft de app de inhoud van 10-3-2013 (v8) tonen. Het vreemde is dat het merk wel is overgenomen (staat in de app als merk Athearn), maar de inhoud toont Bachmann als merk.

Wellicht een kleinigheidje om het item te "resetten".

alvast bedankt.

Probeer het nog eens.

Het is trouwens 2985669.

Pecten 42 berichten

Foutje, bedankt.

Het is nu weer conform de info op de website.

Is de titel aanpassen de truc?

Niet per se. Eén veld aanpassen is meestal voldoende om hem een schop te geven...

Pecten 42 berichten

Bedankt voor de tip.

voor het geval dat...

Reageer op onderwerp