We are hiring!

Forum (97114 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Problemen met de site > Catawiki verzamel app

278 berichten

joffrie 1 bericht

Sinds iets meer dan een week, lukt het niet meer om mijn verzameling te synchoniseren met mijn iPad of iPhone. De melding van database klaarzetten verschijnt er wel gewoon op, geen foutmelding. Maar er gebeurt verder niks.

Op de website daarentegen geen problemen om items toe te voegen. 

pjvdbijl 11 berichten Sinds 1 week een nieuwe Samsung, kan daarmee niet synchroniseren, volgens verkoper zijn er (in Android) onlangs veel updates geweest waar CW moeite mee heeft. Reeds bij Arco in behandeling.

Ewald63 Catalogus beheerder 44 berichten

Is inderdaad in behandeling, maar zeer problematisch.

Zie hier

Arco Catalogus manager 8,783 berichten

Krijgen Androidgebruikers na de synch-aanvraag na enige tijd wel een bericht binnen dat de synch klaar is?

Synchronisatie wordt op mijn Android tablet niet meer uitgevoerd. Na de synchroniseeropdracht gebeurt er niets meer ...

Ik hoorde van een andere gebruiker anders dat er een bericht 'Synchronisatie compleet' volgt. Wie heeft gelijk?

MandersH 91 berichten

Bij is het dat na de mededeling Aanvraag Verzonden er geen synchronisatie wordt uitgevoerd.

Eerst kreeg ik nog wel de mededeling synchronisatie compleet.

pjvdbijl 11 berichten Hoi Arco, Ik heb het opnieuw geprobeerd maar na het verzenden van mijn gegevens gebeurt er niets meer, zelfs de foutmelding die ik eerder kreeg en jou heb gestuurd, verschijnt niet meer.

pjvdbijl 11 berichten Hoi Arco, Daarna op mijn tablet geprobeerd, geeft dan de melding dat ik max 1 maal per uur kan synchroniseren, heeft dus blijkbaar mijn gegevens wel ontvangen.

Remcojazz 21 berichten

Het insturen van een synchroniseerverzoek lukt maar nu 20-25 minuten later is er nog niets gebeurd.

Tot het moment dat synchronisatie helemaal niet meer startte kreeg je de laatste dagen nog wel het bericht "synchronisatie compleet" maar dan bleken de nieuwe items niet meegenomen te zijn in de sync.

Dus die iemand had waarschijnlijk half-half gelijk ...

Vanaf 23 juli jl. zijn ook de mutaties op mijn Android tablet niet meer bijgewerkt in CW Verzamel!

Toen wel melding sync compleet maar niet correct verwerkt  

Op 17 juli was er in ieder geval nog geen probleem bij Android.

XanderAlmelo 5 berichten

Ik heb zelfde problemen met de CW verzamel app (versie: 2.6.3.), op android 

ca 2 week geleden nog gesynced, hij leek het toen goed toe doen maar op de boekenbeurs kwam ik er achter dat mijn laatste aankopen niet waren meegenomen.

nu krijg ik geen melding wanneer ik een sync instuur. er gebeurt niets.

tuftuf 11 berichten

beste arco ik nog verscheidene keren geprobeerd te sync. maar verder dan aanvraag plaatsen kwam ik niet groetjes gilbert

LeoF 7 berichten

Ook ik kan al een aantal dagen niet synchoniseren.

JasonFly 26 berichten

Idem hier op iOs

NdV Catalogus beheerder 36 berichten

zeker een hardnekkige fout, bij mij werkt het al enige weken niet op mijn Android telefoon. Het is wel lastig als je naar een beurs gaat en er staat de bijgewerkte verzameling op.

Groeten, NdV

ensigncollector 5 berichten

Beste,

De app 'Catawiki Verzamel!' werkt bij mij op de iPhone ES ook al enige weken niet meer. Synchroniseren is onmogelijk. Ik heb telefonisch contact gehad met de klantenservice van Catawiki maar die beweren van niets te weten. Kennen de app ook helemaal niet. Ontkennen in alle toonaarden ook maar iets van een verzamel app te weten. En daar is het notabene allemaal mee begonnen. Kennelijk is veilen is het enige waar ze bij Catawiki mee bezig zijn. Zoekt u het maar uit meneer. Die app is van ene Marco zei de dame in kwestie. Wij doen alleen veilingen. Waarschijnlijk heeft 'iemand' die app zelf ontwikkeld was de letterlijke mededeling. Tjonge jonge. Waar zijn we mee bezig?

ensigncollector

Het is geen verwijt, maar op dit forum is regelmatig verteld dat de klantenservice alleen voor de veilingen is. Die mensen worden daarvoor opgeleid. Voor het verzamelaarsplatform hebben we dit altijd gezellige forum...

Prima, dat weet ik dan nu. Ik werd overigens door een veilingmeester die ik ken maar die op vakantie is verwezen naar de klantenservice. Zo werkt dat langs elkaar heen.
Maar het probleem dat al enige weken speelt is daarmee niet opgelost. Synchroniseren is onmogelijk op mijn iPhone ES. De app is ook niet meer te vinden in de app store.
Wordt er nog aan gewerkt om dit probleem op te lossen?

Ja, hoor... en hij staat nog gewoon in de App Store, want met de app zelf is niets mis.

Heb de app inderdaad weer gevonden maar synchroniseren werkt (nog) niet.
Ik heb iOS 12.4.1 dat zou vers genoeg moeten zijn lijkt me.

baronselderie-5 1,007 berichten

Als je deze Marco bedoelt is samen met Rene de oprichter van Catawiki toen nog een echte verzamelaars Site 

Over Marco Catawikiteam (ex)

Samen met René ben ik de oprichter van Catawiki. Ik verzamel DVDs, en dan vooral de DVDs van jeugdseries uit mijn jeugd, zoals Q&Q en de Zevensprong.

Even een tijdje gewacht, weer geprobeerd te synchroniseren... maar nee hoor, het werkt nog steeds niet. Dan maar de app opnieuw geïnstalleerd. Advies van Catawiki.

En synchroniseren maar... ook niet. Nu is mijn hele app leeg en blijft leeg.
Wanneer gaat dit eens werken? Zo hebben we er niets aan.

hitje 11 berichten

Heel jammer. Lukt hier ook nog steeds niet.

MandersH 91 berichten

Net ontdekt. Nieuwe update voor de Android app beschikbaar. App werkt nu weer.

Goed om te horen dat hij al beschikbaar is. Downloaden die hap!

Zou fijn zijn als het op iOS ook ging werken...

Op de iPhone is sunchroniseren nu al weken zoniet maanden onmogelijk.

hitje 11 berichten

Precies dat

Metalbat 26 berichten

Ik heb gisteren de nieuwe android app versie 2.7 geïnstalleerd.

Toch blijf ik de melding krijgen dat mijn synchronisatie van een paar maand geleden toen de problemen begonnen, nog altijd in behandeling is.

Volgens de melding van MandersH op 09-10-2019 zou het nochtans moeten werken...

Zijn er nog mensen bij wie die nieuwe versie werkt?

Reageer op onderwerp