Welcome back! Whilst you were away we added the functionality to view auctions and bid in pounds.

We are hiring!

Forum (94785 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Problemen met de site > Problemen met de site

195 berichten

raoulamelinckx 49 berichten

Dag,

Gisteren was het uploaden van afbeeldingen al traag, vandaag nog trager. Voor een ongekleurde prent soms tot 2 minuten. Er zit ook vertraging op dr andere handelingen op de site.

Grt,  Raoul

roeloffina64 1 bericht

Ik kan niks meer invoeren in mijn Catawiki 

stripcowboy 4 berichten

Wanneer ik een order van een klant aanklik, word ik sinds gisteren teruggezet naar de startpagina. 

Ik kan dus ook niet de adressen van de koper achterhalen!

Stripcowboy

Arco Catalogus manager 8,456 berichten

Zie hier.

jtuiloo 6 berichten

Ik kan sinds de laatste shop-update(die wat mij betreft weer ongedaan gemaakt mag worden)de status van mijn bestellingen niet meer wijzigen!

Wat moet er ongedaan worden gemaakt? En waarom kan je de status niet meer wijzigen? Krijg je een foutmelding?

jtuiloo 6 berichten

Nee, ik krijg geen foutmelding, er gebeurt helemaal niets als ik het knopje "status wijzigen" aanklik.

Sinds een paar dagen ziet m'n shop er ook heel anders uit, dat mag van mij teruggedraaid worden. Ook de catalogus is sinds een paar dagen veranderd, als ik nu een afb. van een achterkantje wil toevoegen ben ik langer bezig(met scrollen)dan voorheen, ik vind het geheel een stuk onoverzichtelijker(maar misschien ligt dit aan mij en moet ik er nog even aan wennen).

jtuiloo 6 berichten

Hallo Arco,

Alles werkt weer als vanouds, ben heel erg blij met je hulp, bedankt!!!

Goed te horen dat mijn telefoontje heeft geholpen. Die cachegeheugenprobleempjes zijn altijd onvoorspelbaar en soms onvoorstelbaar. (;-)

ruud63 14 berichten

Zojuist een CW factuur verstuurd en zag dat een klein deel van de tekst thans in het engels wordt weergegeven. A minor adjustment? 

Is me niets van bekend. Ik heb je een berichtje gestuurd...|

Opgelost: Engelstalige klant.

Phonocard Catalogus beheerder 102 berichten

Het is me opgevallen dat de problemen optreden als er een tweede persoon een item in een zelfde gebied invoert, ben je er alleen op aan het werk dan functioneert het prima.

cobaschouten-20 Catalogus beheerder 31 berichten

Sinds gisteravond staan bij bierviltjes alle merken en namen niet meer naar links uitgelijnd maar in het midden.
?Dat is nu heel onoverzichtelijk.
Heeft dit een reden?

bade1958 7 berichten

Ook het telefoonnummer van de klantenservice is niet meer te vinden. Uiteraard wel via een omweg maar de klantenservice weet van niets.. (niet heel bijzonder.).

Vond ook wat items van Kassa/Radar etc over de bereikbaarheid van Catawiki in 2016. Een nieuwe poging van Catawiki om onder de Radar te blijven?

Mekker niet zo. Je klikt onderaan op Klantenservice en je kijkt of je je shit zelf kan oplossen met behulp van de info die daar staat. Zoniet, dan klik je onderaan op de link voor contactinfo. Da's geen omweg, maar de juiste weg.

lordernie 767 berichten

Kan bestellingen niet wijzigen  naar betaald maar krijg

Oeps... er is iets mis gegaan: uninitialized constant Shipping::ShipmentsService

We hadden een kleine storing. Probeer nog 'ns...

lordernie 767 berichten

was eventjes naar kliniek, maar nu alles oke

Dick52 Catalogus beheerder 2,730 berichten

Dit is me nog nooit overkomen! deze melding

Maximale aantal requests overschreden

U hebt te veel verzoeken binnen een bepaalde hoeveelheid tijd verzonden. Wacht alstublieft een ogenblik voordat u de pagina opnieuw opvraagt.

ben amper kwartier op de site! 

1 item gerieviewd 

en nu wil ik iets voor mijzef uitzoeken? en krijg ik deze mededeling, zijn er meer die daar last van hebben?

Dick52 Catalogus beheerder 2,730 berichten

heb er nu geen last meer van 

Morits 2,754 berichten

Deze melding kreeg ik in het verleden wel vaker. Ff wachten en het is weer weg...

FransS Catalogus beheerder 876 berichten

Ik krijg al een paar dagen deze melding als ik van het forum gebruik wil maken binnen FireFox:

"We're sorry, but something went wrong.

We've been notified about this issue and we'll take a look at it shortly."

Vanuit Internet Explorer geen probleem.

Ik heb het geprobeerd op 2 verschillende computers met FireFox. Op beide werkte het niet.

De software van het forum heeft een update gehad naar de nieuwste versie. Heb je probleem gemeld.

chronospace 4 berichten

Bij het aanmaken van een kavel kom ik tot en met de verzendkosten aanbieden gaat vervolgens niet.

Graag melden bij Klantenservice.

@franss

Ze hebben het net getest op Firefox (60.0.2) op MacOS X (10.13.5) en alles werkt prima. Meer details zijn gewenst.

rikMooren Moderator 1,480 berichten

Ik had hetzelfde probleem als jij Frans. Ik heb mijzelf bij Catawiki uitgelogd en toen opnieuw ingelogd. Het forum is nu weer normaal bij mij bereikbaar.

FransS Catalogus beheerder 876 berichten

Ah ok. Ik zag de reactie in de mail en klikte op de link. Hij opende weer in FireFox. Bedankt voor de tip :-)

Probleem lijkt opgelost.

Mooi zo!

Reageer op onderwerp