Welcome back! Whilst you were away we added the functionality to view auctions and bid in pounds.

We are hiring!

Forum (95316 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Problemen met de site > "Deze shop heeft x items van jouw zoeklijst te koop" incorrect

11 berichten

wilfredb Catalogus beheerder 484 berichten

Als je naar een shop gaat, wordt aangegeven of deze shop items heeft die in je zoeklijst staan, bovenin het scherm, nadat je links in de shop de juiste rubriek hebt gekozen. Reuze handig!

Ware het niet dat die melding ten onrechte niet wordt getoond, of (veel) te weinig items toont. Dat heb ik al vaker geconstateerd, maar nu maar eens besloten aan te kaarten.

Voorbeeld: item 4583149 staat in mijn zoeklijst. Dit item staat te koop bij 5 shops. Als ik vervolgens naar iedere shop doorklik, daar op de shopnaam klik en vervolgens op 'Postzegels' (indien van toepassing), dan wordt het item slechts bij één shop meegenomen voor de melding "Deze shop heeft x items van jouw zoeklijst te koop", bovenin. 

Dat betekent dat ik alle items door moet worstelen in een shop, of moet wachten tot iemand het gezochte item te koop zet, waardoor ik een mailtje krijg dat een door mij gezocht item te koop wordt aangeboden.

Ik zou toch mogen verwachten dat dit zoekitem bij ALLE shops meegenomen wordt voor die melding?  Als dat niet betrouwbaar is, is dat érg zonde van deze anders zeer handige functionaliteit.

Arco Catalogus manager 8,542 berichten

Wat een vondst! Ik laat er na de vakantie van de dev naar kijken.

fazerco 1,838 berichten

Dat komt omdat je hem postfris zoek. En deze zoekfunctie geeft alleen aan wat jij ingegeven heb, en hoger. Dus niet lager, zoals gestempeld.

Is altijd al zo geweest.

Aannemelijk. Wilfred zou dit zelf kunnen testen door de staat van zijn gezochte item te verlagen...

BigBadWolf Catalogus beheerder 438 berichten

Het systeem klopt echt niet.

Mijn eigen shop weet te vertellen dat er 3 items in staan die ik zoek… maar als ik dan op de link klik kan hij niets vinden.

fazerco 1,838 berichten

Als het goed is zal de beveiliging van, ik koop in me eigen shop, nog steeds aanstaan. Test het bij een andere shop.

wilfredb Catalogus beheerder 484 berichten

"Dat komt omdat je hem postfris zoek. En deze zoekfunctie geeft alleen aan wat jij ingegeven heb, en hoger. Dus niet lager, zoals gestempeld."

Het item dat ik vind in bovenstaand voorbeeld is inderdaad het postfrisse item, dus het zou kunnen kloppen wat je zegt. Je krijgt echter wel altijd bericht (van een nieuwe aanbieder) ongeacht de conditie. Dat zou betekenen dat dit zoeksysteem voor de mailtjes anders werkt dan het bericht binnen de shop. Dat heeft mij op het verkeerde been gezet, en ik meen me te herinneren dat ooit eerder was verteld (in het forum?) dat de conditie niet uitmaakte voor het zoeksysteem.

Nu heb ik item 4583149 ook als 'gestempeld' op mijn zoeklijst gezet, na een paar minuten werkte het inderdaad - de zegel werd nu ook getoond vanuit de melding 'Deze shop heeft x items van jouw zoeklijst te koop.' in de andere shops.

Grrr ... dat betekent dat ik mijn hele zoeklijst doorkan en alle 'postfris' naar 'gestempeld' mag wijzigen  :(    Kan dat misschien ergens achter de schermen in één keer gebeuren?

Dat durf ik niet te beloven. Kan ik 19 maart vragen.

@Bigbadwolf: kan niet, jouw shop is gesloten.

BigBadWolf Catalogus beheerder 438 berichten

Ik heb mijn shop even gesloten om te inventariseren, maar dat staat los van het probleem.

Vind het geen probleem dat nu veel aandacht verdient, maar ik hoor het dan wel weer zodra je shop weer open is...

Reageer op onderwerp