Welcome back! Whilst you were away we added the functionality to view auctions and bid in pounds.

We are hiring!

Forum (94511 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Problemen met de site > verwijderen items uit lijst

9 berichten

Morits 2,749 berichten

Als ik op pagina xx een item uit mijn shop verwijder met de grijze button 'verwijderen' (zonder het item te openen dus) dan ga je na de bevestiging weer helemaal terug naar pagina 1.

Als ik het item open en dan op de rode button 'verwijderen' klik dan ga je weer terug naar de pagina waar je was.

De eerst genoemde mogelijkheid is natuurlijk bijzonder irritant en zou dus aangepast moeten worden...

Arco Catalogus manager 8,386 berichten

Mee eens, denk ik.

Speedy1979 4 berichten

Hallo, Ik ben er in geslaagd om bijna de volledige verzameling van Zonneland toe te voegen aan mijn zoeklijst. Ik krijg deze echter niet meer verwijderd. Zouden jullie hieraan wat kunnen doen aub? Het gaat om zo'n 2000 stuks en stuk voor stuk verwijderen loopt van geen kant. Alvast bedankt

Heb je nog meer dingen in je zoeklijst staan? In welke rubriek dan ook? Ik kan namelijk wel simpelweg je hele zoeklijst leegmaken.

Speedy1979 4 berichten

Hey,

Doe maar de hele lijst... ik begin wel opnieuw en het geeft me de mogelijkheid om de dingen nog eens rustig na te gaan. Alvast heel vriendelijk bedankt !!

Ik denk dat hij leeg is.

Speedy1979 4 berichten

Hey,

Neen hoor, bij zonneland staan er nog steeds een massa in m'n zoeklijst...

Ik ga er blijkbaar zo makkelijk niet vanaf komen.

Grtjs

Ik laat morgen het grote Catawiki-monster jouw zoeklijst compleet opvreten...

Speedy1979 4 berichten

Super !!! Gelukt !!!

Hartelijk dank

Reageer op onderwerp