We are hiring!

Forum (96293 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Problemen met de site > Verwachte datum uitbetaling verdwenen

6 berichten

RobLoes 3 berichten

Dag allen,

na het verzenden van een kavel en het invoeren van het track&trace nummer, verschijnt (in de lijst met verkochte kavels) onder de status 'Verzonden' ook de 'verwachte datum waarop de betaling op uw rekening wordt bijgeschreven'.

Deze datum ligt alijd minimaal 2 weken in de toekomst en verkort nadat de verzendstatus gekoppeld aan het track&trace nummer veranderd naar 'Bezorgd'

Nu is sinds 11-03-2019 de  'verwachte datum waarop de betaling op uw rekening wordt bijgeschreven' verdwenen. Er staat alleen nog maar 'verzonden'.

Hiermee kan ik geen zichtbaar onderscheid meer maken in uitbetaalde en niet uitbetaalde kavels. Verder was het ook erg handig om te weten wanneer je je het geld kan ongeveer verwachten, een andere mogelijkheid ken ik niet.

is deze situatie herkenbaar en als storing bij meedere gebruikers en Catawiki bekend?

Mvg,

Rob

Ted Moderator 980 berichten

Ga via het dropdown menu naar "mijn aangebode kavels" en klik op "acties" bij een van je verkochte kavels.

Selecteer "Bekijk bestelling" en je ziet alles wat je weten wilt.

RobLoes 3 berichten

Hallo Ted,

het probleem is dat ik in het bovengestelde probleem daar juist NIET meer zie wat ik weten wil.

Vriendelijke groeten,

Rob

015steef500 537 berichten

1 lager bij mijn verkochte kavels

015steef500 537 berichten

Gevonden?

RobLoes 3 berichten

Het probleem dat bestond is opgelost, dank. Vriendelijke groeten, Rob

Reageer op onderwerp