We are hiring!

Forum (97098 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Problemen met de site > problemen met sommige sites witte schermen

11 berichten

km001 1 bericht

Ik kom er net achter dat de  alfabet letters waar ik iets bij heb ingevoerd daarna alleen nog maar een wit scherm geven bij het opvragen wel opvallend.

Is er iemend die dit meschien  het zelfde ervaard ik weet dat er problemen zijn .

revius 2 berichten

Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem.

Ted Moderator 1,013 berichten

Is een bekend en lastig probleem. (zie andere berichten op het forum) Er wordt naar een oplossing gezocht. 

Het vervelende is; er valt geen peil op te trekken waar en wanneer het voorvalt. Pagina's waar ik dagenlang problemen mee had werken in eens weer en andere pagina's die het ene moment werken blijven blank als je ze opnieuw opent.

Ook het type pagina doet er niet toe, het ene moment is het een verzamelgebied en even daarna een idividueel item.

In elk geval een heel lastige klus voor een programmeur.

Arco Catalogus manager 8,780 berichten

Het was blijkbaar even smurfen, maar het probleem met blanco schermen moet opgelost zijn...

NdV Catalogus beheerder 36 berichten

bedankt!

revius 2 berichten

Mijn dank is groot, werkt inderdaad weer prima.

Het was blijkbaar even smurfen, maar het probleem met blanco schermen moet opgelost zijn...

Geen rare dingen meer tot zo ver, dus… bedankt Grote Smurf!

NdV Catalogus beheerder 36 berichten

Het was idd opgelost maar komt helaas weer voor.

Groeten,NdV

hitje 11 berichten

Duurt inderdaad erg lang. Werkt nog steeds niet.

Ik werk met verschilende browsers (Chrome, Explorer, Safari) op MAC en PC en heb geen problemen. Probeer eens je cache te legen dat help meestal. Ook bij de melding "Catawiki is tijdelijk overbelast".

om-munten 35 berichten

Ik ervaar al een week lang dat de pagina "Munten Landen: S" het vaker niet doet dan wel. Een wit scherm dus
https://www.catawiki.nl/catalogus/munten/59793-landen?filter=s

Reageer op onderwerp