We are hiring!

Forum (98601 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Afspraken over toevoegen gegevens > Voor de jeugd weekblad

10 berichten

Harry56 510 berichten

Vraag aan beheerders :

Zie https://www.catawiki.nl/catalogus/tijdschriften-kranten/tijdschrift-krant/voor-de-jeugd/2904375-voor-de-jeugd-1

a) Dit betreffende weekblad ( uitgeverij Haga) verscheen volgens KB van 1922 tot en met 1925, 4 volledige jaargangen. In de catalogus is een later ander weekblad jaren 50 onder dezelfde reeks geplaatst. Kan de enige jaargang 1922 Haga met 1 druk op de knop gewijzigd worden in bijvoorbeeld "Voor de jeugd ( Haga)

b) Ik heb een bundeling van 1 jaargang 1924  , 52 nummers  , band vermoedelijk niet particulier gezien lay out een oorspronkelijke HAGA bundeling. Kan ik deze als 1 item invoeren want 52 voorkantjes en achterkantjes van de bundel vouwen en scannen is niet te doen.

Arco Catalogus manager 9,024 berichten

a. Nee, die moeten helaas handmatig; ik heb er al eentje gedaan... (;-)

b. Yip!

Collectioneur Moderator 1,028 berichten

Een aantal overgezet, morgen doe ik de rest wel.

stripspeldjes Catalogus beheerder 1,306 berichten

Was het niet makkelijker geweest om de reeksnaam te wijzigen en dan de 10 van Voorhoeve (die als laatste toegevoegd werden) naar een nieuwe reeks te verplaatsen?

Kan nog steeds.

Ja! Vergeten te kijken hoeveel er daar van waren. Stom.

Harry56 510 berichten

Dank voor jullie assistentie en meedenken. En de domheid is geheel aan mijn kant toe te rekenen, ik had die andere zelf even in een andere reeks kunnen omtoveren. Zonder nader tegenbericht zet ik de rest van de HAGA reeks verder want jullie hebben er alveeltijdin gestoken.Het regent vandaag toch. En beetje bij beetje zal ik de voor en achterkantjes van de jaargang 1924 voorzover mogeijk  invoeren, maar dat gaat wel effe duren. Ik ga nu de bundeling 1924 invoeren.

Is al overgezet. Als de indexering zijn werk heeft gedaan, wordt het ook zichtbaar in de overzichten.

Op de covers van de bladen van jaargang 1952 zie ik overigens wel staan jrg 93 (Bij 1950 jrg 91 en 1951 jrg 92). Dit is dus waarschijnlijk foutief?

Is 'Voor de Jeugd [Voorhoeve]' wellicht een voortzetting van 'Voor de lieve kleinen'?

En daarvoor misschien "Voor onze Jeugd".

Ik denk het trouwens niet, dan moet er wel erg gegoocheld zijn met de jaartallen en jaargangen.

Ik kijk nergens meer gek van op... (;-)

Reageer op onderwerp