We are hiring!

Forum (98259 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Boeken algemeen > nieuw in zoeklijsten

14 berichten

Morits 2,809 berichten

ik zit toevallig eens de homepage van de rubriek boeken door te nemen, zie ik 'nieuw in zoeklijsten', klik ik zomaar een paar van de daar getoonde boeken aan en wat schetst mijn verbazing, 3 van de 3 boeken die ik heb bekeken zitten niet in een zoeklijst!

Een bug?

Voordattie wegis: CWnr212281

fazerco 1,878 berichten

Iemand die zijn verzameling daarna op prive gezet heeft. Probeer het maar eens met je account. Nieuwe in de verzameling en zoeklijsten blijven dan daar staan zolang niemand anders iets in zijn (open) zoeklijst zet.

Morits 2,809 berichten

een zoeklijst kun je niet op prive zetten

fazerco 1,878 berichten

Dan ga je voor deur nummer 2, hij/zij heeft ze weer verwijderd uit zijn zoeklijst.

Deur nummer 3, hij/zij heeft zijn account verwijderd.

Morits 2,809 berichten

lijkt me stug, want het staat op de homepage als 'zojuist nieuw in zoeklijsten' .

Lijkt me beter als iemand van het Catawikiteam daar antwoord op geeft, dan kan het raadspelletje stoppen

fazerco 1,878 berichten

Je kan beter vragen waarom als iemand een item in zijn zoeklijst zet, degene die hem het laatst veranderd heeft, de datum naar die dag verhuist ;-)

Morits 2,809 berichten

gaat ook niet op want er is uren verschil, in feite: stond eerder op de nieuwe zoeklijst dan de wijziging werd uitgevoerd

fazerco 1,878 berichten

Tsja, jullie voeren gelijk wijzigingen uit, pak een boek in de zoeklijst die niemand vandaag gewijzigd heeft, deze bijvoorbeeld 3236929

oja, wel history bekijken he.

Morits 2,809 berichten

wie jullie? De wijzigingen zijn pas later uitgevoerd!

fazerco 1,878 berichten

En als jij en boekenmagazijn vandaag iets wijzigen gaat ie ook naar vandaag.

Deze 3236929 ongewijzigd nog vandaag, en in een zoeklijst opgenomen.

Invoerdatum:19-11-2012 10:05:14

Ingevoerd door:tijnstevens

Laatst gewijzigd op:17-07-2014 16:01:36

Laatst gewijzigd door:Skroets

History

VERSIE 3

Gewijzigd:05-04-2014 20:48:40 door Skroets

Morits 2,809 berichten

allemaal leuk en aardig, maar genoemde boeken staan NIET in een zoeklijst, dus heel eenvoudig: een bug, niet meer niet minder. En dus moet er een programmeur naar kijken.

En nog een andere bug: als het item in een zoeklijst wordt opgenomen, mag dat nooit tot het tonen van een wijzigingsdatum leiden dat geen wijziging is volgens de historie.

En het is ook geen halszaak er zijn belangrijkere dingen, maar het is iets voor het to-do lijstje.

Jilles Catalogus beheerder 2,042 berichten

Zover ik het kan zien hangen er 3 gebruikers aan 212281, terwijl er 2 zichtbaar zijn.

Wellicht kan je wel ergens je zoeklijst, misschien bij het vinkje "automatische reacties op zoeklijst" wel bepalen of je zoekopdracht zichtbaar is of niet.

Heb ik niet uitgeprobeerd.

Morits 2,809 berichten

ik heb alleen even gekeken naar de getoonde wijzigingsdatum van een nog niet gezocht boek, stond op 20-05-2013 door Arco gewijzigd. Na toevoeging aan de zoeklijst is die datum bij het item op 17-07-2014 terecht gekomen, terwijl in de historie die datum niet gewijzigd is, hoewel die op 12-05 staat ipv 20-05.

Er is dus nog meer mis...er wordt nix gecorrigeerd als er iets met een zoeklijst gewijzigd wordt (verwijderen)

Boekenmagazijn 3,129 berichten

Excuses voor mijn onbedoelde interferentie.

212281 stond inderdaad, zoals Morits zei, bij de zes "Nieuw in zoeklijsten" op de hoofdpagina, maar met bij het item de vermelding "Nog niet in een zoeklijst".

Heb ik ook geen verklaring voor.

Reageer op onderwerp