We are hiring!

Forum (97296 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Enige plaats voor melden van problemen met veilingen > Klacht over gewonnen kavel wordt ontkend te zijn ontvangen ient

4 berichten

Harry56 381 berichten

Kuifje kavel jaren 50 gewonnen en direct betaald. Na ontvangst ( netjes verpakt) op 29 10 direct via berichten aan zowel Catawiki als aan verkoper( correct vriendelijk)  gemeld dat enkele relevante manco s niet zijn beschreven en niet op foto s te zien zijn. Onder andere kapotte katernbindingen en loszittend hangend boekblok waar het bindlinnen te zien is. Verkoper reageert niet , ook Catawiki niet binnen de 2/3 dagen. Het kavel is er vermoedelijk in de haast opgezet want er stond softcover terwijl iedereen kon zien dat het een oude hardcover was. Heden dan wel een bericht aan mij dat Catawiki niets voor mij kan betekenen omdat ik geen bericht voor 1 november zou hebben gestuurd. Het compleet belachelijke is dat in de reactie van Catawiki onder aan de emailstring het door mij verstuurde bericht/manco melding  aan Catawiki van 29 oktober zichtbaar is , met ook ingeplakt de tekst aan de verkoper van 29 oktober + 2 foto s van de manc os. Ik weet niet waarmee de veilingen bezig zijn , maar ik zie nu ook dat Catawiki blijkbaar niet meer reageert op klachtenkompas vd consumenbond. Wat men voorheen wel netjes deed.  Nu ja de verkoper heeft zijn geld ...............

erikmoh 25 berichten

het valt mij de laatste tijd ook op,nogal veel fouten,betreft de muntenveilingen.

zoals een titel met een totaal andere munt als omschreven,of zelfs een totaal andere kavel,of een ander land als in de titel.

en heb helaas ook al de ervaring dat catawiki niet helpt bij een geschil.

heb 2 kavels van dezelfde italiaan gekocht,en maar 1 ontvangen. de andere had waarschijnlijk te weinig opgebracht mbt cataloguswaarde,die zat er niet bij. geen reactie van verkoper,enkel een smoes,en een reactie van catawiki,dat de verkoper inmiddels had gereageerd (met de smoes) en dat het wel opgelost zal zijn. mooi niet dus,geld weg,geen munt ontvangen. uiteraard negatieve feedback gegeven maar wat is dat nog waard... zo veilig is het dus niet op catawiki,het gaat achteruit.

jammer.

Harry56 381 berichten

Ik vermoed inmiddels dat er iets anders speelt,  richt me schriftelijk tot de veilingen, want er klopt iets niet. 

Harry56 381 berichten

Omdat mijn melding nog niet is afgesloten: heden telefonisch benaderd door een aardige medewerker van de veilingen. Bevestigt met klem dat alle meldingen aangaande veilingen serieus worden genomen en dat er bij mijn melding iets niet goed is gegaan. Dat wordt nog intern doorgenomen. Ongevraagd heb ik een attentie van Catawiki gekregen, ik mocht ook de koop cancellen maar het album is geen kladderbak, gewoon ( in mijn visie)  te veel betaald wat door Catawiki gecompenseerd wordt. Had ik dus eerlijk gezegd niet verwacht.  Waarom de verkoper niet heeft gereageerd ontgaat mij , maar dat is blijkbaar de tijdgeest. Niemand is perfect ook ik niet. De neutrale (vriendelijke)  feedback blijft staan.

Reageer op onderwerp