We are hiring!

Forum (97932 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Overige series > Leblon inlegkaarten

3 berichten

Harry56 450 berichten

Ik heb o.a. onder nummer 7747957 een Leblon-Delienne inleg infokaart ingevoerd ( met 2 anderen ) Meen me te herinneren toen ik Leblon beeldjes vanaf 2000 kocht enkele kaartjes hetzij door de winkeliers werden bijgevoegd hetzij deze in de Leblon dozen zaten. Gezien de 4 perforatiesgaatjes moet er ook een Leblon mapje van bestaan , wellicht voor leden van de Club ? In ieder geval, wellicht zijn er Leblon verzamelaars die wat meer weten en/of ook kaartjes ( of een compleet mapje )hebben die in de catalogus ingevoerd kunnen worden. Er zullen ongetwijfeld ook Franstalige kaarten in omloop zijn.

Vreemd overigens : ik heb de reeks Insteekkaarten Leblon-Delienne ( Nederlands) genoemd, alsik die in mijn verzamaling aanklik zijn er correct 3 te zien, echter in de catalogus 2 ?

Ted Moderator 1,054 berichten

Vreemd overigens : ik heb de reeks Insteekkaarten Leblon-Delienne ( Nederlands) genoemd, alsik die in mijn verzamaling aanklik zijn er correct 3 te zien, echter in de catalogus 2 ?

Even geduld a.u.b. De derde is net pas ingevoerd. Het kan soms even duren voor het wordt getoond in de catalogus. Deze moet eerst weer gesynchroniseerd worden.

Harry56 450 berichten

Ted, inderdaad geduld is een schone zaak. Ze staan er inmiddels netjes in !  Ben benieuwd of er nog meer van deze kaartjes " opduiken ".

Reageer op onderwerp