We are hiring!

Forum (98259 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Afspraken over toevoegen gegevens > Van strips naar boeken???

21 berichten

pegag Catalogus beheerder 2,143 berichten

Ik ben bezig mijn boeken in te voeren. Als ik straks mijn art-boeken ga doen kom ik er een hoop\aantal tegen die nu onder strips staan. Wat is het beste?
1) opnieuw invoeren als boek en het item onder strip als doublure merken.
voordeel: staat er gelijk goed in.
nadeel: er hangen verzamelaars aan het oude item.
nadeel: vanwege de wedstrijd zou het gezien kunnen worden als een vorm van vals spelen om iets wat er al is opnieuw in te voeren.
2) Het bestaande item aanvinken als deel van mijn collectie en wachten op betere tijden.
voordeel: lekker weinig werk.
nadeel: gemiste kans op correcte plaatsing in de data-base.

AvdP 481 berichten

3) Rene of iemand anders vragen of hij/zij ze over gaat zetten of dat ze blijven staan.

Rene Catawiki Team 3,698 berichten

Marco heeft bijna een tool af waarmee ik zelf dit soort items eenvoudig van de ene rubriek naar de andere over kan zetten.
In de loop van deze week moet dat dus inderdaad via mij mogelijk worden.

pegag Catalogus beheerder 2,143 berichten

Is het dan een goed idee een speciaal topic aan te maken om kandidaten voor overplaatsing aan te melden?

Succo 1,053 berichten

Is er al wat bekend omtrent dit probleem ?

Cle-Mens 17 berichten

Ik heb tussen mijn boeken een aantal atlassen. Die wil ik eigenlijk ook bij Topografie hebben staan.
Rene, kun jij dit omzetten? Moet ik je een mail sturen met de titels van de atlassen? Ik hoor het graag.

kdamme 507 berichten

Atlassenprobleem heb ik ook. Staan er een aantal bij boeken, aantal bij topografie.

In een ander topic is afgesproken ze bij boeken te zetten, maar een link met topografie zou wel wenselijk zijn.

jay-er63 4 berichten

Beste mensen,

Auto in Miniatuur staat onder boeken maar is een tijdschrift. Is het mogelijk dit aan te passen?

Arco Catalogus manager 8,963 berichten

Daar staat al '(tijdschrift)' achter, dus die gaan binnenkort automatisch over naar Tijdschriften, met de 2e pluk.

BoekenBeursGlan 42 berichten

Zag toevallig item 1393608 staan, Blijkt een pocket van garfield te zijn uit de serie Zwarte Beertje. De 1e druk staat al bij de boeken, maar dit item (de 2e druk) staat nog bij de strips. Moet deze dan ook niet worden overgezet? Had bijna de neiging om het onder de boeken aan te maken, maar dan hadden we een doublure gehad......

Nergens was aan te zien dat dit item een Zwart Beertje is. Hoort dan inderdaad bij Boeken thuis. Ben jij in staat om hem daar toch in te voeren? Dat is de snelste oplossing.

Zwendel 1,579 berichten

Euh dat zijn wel pure strips. In het formaat van een pocketboekje. Heb er zelf zo een aantal.

Zoals deze Peanuts.

Het gaat om de Reeks, Zwendel, die gaat altijd voor. De duizenden Zwarte Beertjes horen bij Boeken thuis, ook al zit er incidenteel een strippocket tussen.

Zwendel 1,579 berichten

Ja maar ben je zeker dat het Zwarte Beertjes zijn. Het is van Bruna, dat wel.

Nu wel. Zie de Bijzonderheden bij het item.

Zwendel 1,579 berichten

Ah lol ok dat is recente info ;).

Misschien moeten al die Peanuts dan ook getransfereerd worden. Als iemand ze bij de hand heeft (de mijne liggen bij mijn ouders, kan ik pas maandag nakijken).

De Peanutsjes die daar horen, staan er al.

Zwendel 1,579 berichten

Ahja inderdaad, dat zijn degene die ik ook heb.

Zal het invoeren. Niet vandaag, maar  dit weekend moet lukken. Even een scan maken.

Toegevoegd. Heb ook even een scan gemaakt van de rug en de binnenkant en die samengevoegd tot 1 afbeelding. Halen jullie de "oude" eruit of hernoemen jullie deze?

Dankjewel. Ziet er goed uit. Heb de verzamelaars overgehangen en oude item verwijderd.

Reageer op onderwerp