We are hiring!

Forum (97142 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Storm en Don Lawrence > Storm the collection album hc

3 berichten

JShad 2 berichten

Hoi,

Thuis een hele verzamling aan storm albums.

O.a een album genaamd Storm the collection HC. twee verhalen staan erin.  het volk van de Woestijn en De Groene Hel.  Voorin begint  o.a. op zoek naar storm episode 2  interviews me Don Lawence, Martin Lodewijk en Dick Matema.

Op het voorblad staan de twee titels. Echter als je naar titel 1  ga in het album staat er de kronieken van de diepe wereld.

Album is uit 2004

isbn 90-73508-50-9

Als ik op de site van catawike van alle uitgebrachte storm albums kijk.

Dan zie ik mijn album er niet in staan. Wel zie ik het zelfde album staan maar dan uit  het jaar 2000 isbn 90-73508-27-4 ?

Weten jullie waar ik moet kijken. Is mijn album wat waard?, album verkeerd in een uitstekende staat.

Wie kan mij , over dit album meer vertellen.

Alvast bedankt.

Groet JShad

rikMooren Moderator 1,509 berichten

De kronieken van de diepe wereld is de serienaam die DLC hanteert, voor de eerste 10 Storm's, sinds 2000. Deze naam staat dus ook in de versie uit 2000.

Jouw album lijkt een herdruk van Storm the collection omdat in 2000 de versie van jouw album al werd uitgegeven.

Het ISB nummer dat in de catalogus staat klopt. Jouw ISB nummer is (nog) onbekend.

Alleen... mij is niet bekend dat deze reeks herdrukt is. Ik ben dus zeer benieuwd naar jouw album. Kun je hem toevoegen aan de catalogus met een duidelijke foto van het colofon als afbeelding 3?

JShad 2 berichten

Hoi,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb div foto's van het album gemaakt.

Echter hoe voeg ik hem toe?, lukt me niet.

Als je wilt geef ik hier mijn werk email adres dan kan ik de foto's opsturen.

Hopelijk kan je er dan wat mee. Ik ben erg benieuwd wat je ervan vindt.

Groet

(nooit je emailadres plaatsen op een open forum. Je kan het via catawiki berichten sturen naar betreffende - moderator)

Juan

Reageer op onderwerp