U heeft uw e-mailadres nog niet bevestigd

DOMINO

Locatie: Nl Nederland
Feedbackscore: 83,3% (19 reviews)
(afgelopen 12 maanden)
Aantal beoordelingen: 19
Catawiki gebruikers sinds: 2 februari 2015
15
Positief
1

Neutraal
3
Negatief
3 januari 2019
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Thank you.
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
29 december 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Goods received Hong Kong date 29 , 1010 hrs.
Miss the belt , should be miss to sent out .
If possible ; ask seller send to me . Thanks
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
Reactie verkoper:
belt and other accessories are not part of this lot
5 december 2018
I was suprise because the item is much more beautiful than I imagined; and the seller was quickly and promptly answering my guestion;
Concluding extremely happy with the purchase
30 november 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Item as described, all good!

Thanks.
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
24 november 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
I want recompense because the hood is quite dreadful. I am not getting anywhere with the seller who offered compensation but now does not answer.. Catawi is not helping, no reaction to my messages.
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
Reactie verkoper:
The lot won was disappointing but you can return it in good and pleasant consultation. I have received the lot in the meantime you are waiting for message Catawiki and refund!
23 november 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Perfecto. Algo más gastado de lo esperado, pero todo correcto
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
17 november 2018
Jacket was damaged and dirty. Not in good condition as on the info.
Reactie verkoper:
I have proposed to return the item. I can't make more!I not understand this attitude and I have explain all that to the buyer. She is insincere.
6 november 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Sono molto soddisfatta del mio acquisto. Grazie mille!
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
26 juni 2018
Leuke bril, goede pasvorm. Keurig verpakt!
26 april 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Bonjour. premier lot gagné chez vous et l'objet a été perdu par VMF. Cela fait réellement pas sérieux. Maintenant j'attend le remboursement complet de ce lot qui m'a coûté 314 euros.
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
Reactie verkoper:
Chère Madame Patrice IVARS,

Merci pour votre mail.

Nous avons pris en compte votre demande. Malheureusement, DHL n'a pas trouvé l'emplacement de votre colis. Vous recevrez la valeur dans le numéro de compte spécifié.

Nous espérons que vous nous avez suffisamment informés et nous nous excusons pour les désagréments occasionnés.

Cordialement,

VMF

Download de Catawiki Veiling App

Download in de App Store Download in de App Store

X
Nog niet geregistreerd?
Door gratis een Catawiki account aan te maken, kunt u bieden op een van onze 50.000 bijzondere objecten die iedere week geveild worden.
of Inloggen