U heeft uw e-mailadres nog niet bevestigd

Art Dumay pro top

Locatie: Nl Nederland
Feedbackscore: 98,5%
Aantal beoordelingen: 676
Catawiki lid sinds: 16 juli 2015
641
Positief
25

Neutraal
10
Negatief
17 juni 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Very nice picture. Everything was perfectly handled. Thanks!
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
17 juni 2018
Zeer aangename ervaring. Snel en efficiënt.
We zijn ook zeer tevreden van de professionele inlijstingen van onze vorige aankopen.
16 juni 2018
mooi kunstwerk voor een schappelijke prijs, prima verzorgd aangeboden
13 juni 2018
Supergoed verpakt
6 juni 2018
Prima!
5 juni 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Excellent , A+++++ , Many Thanks
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
30 mei 2018
100 %
29 mei 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Thank you very much. Fast shipping . Very professional and secure package. Best seller. I will be glad to purchase once again from you.
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
25 mei 2018
Zeer snelle verzending , perfect verpakt
22 mei 2018
Prima service
15 mei 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
ottimo. Rapida consegna.
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
13 mei 2018
Paul Dumay en ik kenden elkaar al voor deze deal. Het vertrouwen over en weer is niet beschaamd. Zeer soepele gang van zaken. Ik heb het werk persoonlijk opgehaald.
12 mei 2018
Kunstwerk is uitstekend verpakt. Snelle en prettige afhandeling.
9 mei 2018
Snelle levering, goed verpakt
8 mei 2018
alles correct verlopen
7 mei 2018
Geweldig. Zeer netjes geholpen. Perfect.
ov
3 mei 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
The lots we won arrived quickly, they were well packed and the paintings are really good! Great seller!
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
2 mei 2018
Netjes en zeer correct verpakt.
2 mei 2018
Zeer professionele verkoper. Was zeer behulpzaam met het regelen van het transport van dit grote werk.
Een aanrader!
1 mei 2018
Opnieuw een zeer positieve ervaring.
We zijn vandaag de werken gaan afhalen en hebben kennis kunnen maken met het sympathieke team van Art Dumay.
Zeer vakkundige begeleiding bij de inlijstingen!
1 mei 2018
Helaas nog niets ontvangen!
Reactie verkoper:
Geachte mevrouw, dank voor uw feedback. Wat vreemd, het werk is op 26 april reeds verstuurd via DPD. We zullen morgen tijdens kantooruren direct de status opvragen bij DPD waarom het nog niet bezorgd is bij u!
1 mei 2018
100%
1 mei 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Excellent , A+++++++ , Many Thanks
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
29 april 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Tutto Ok
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
28 april 2018
tevreden
27 april 2018
perfecte communicatie en degelijke verpakking.... zeer tevreden klant !
27 april 2018
Bijzonder vlotte levering en goed verpakt.
23 april 2018
bedankt voor de snelle verzending
23 april 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
emballage très soigner
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
21 april 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Smooth transaction, item as described, fast shipping. Pro seller
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
20 april 2018
Professional packing, quality product
20 april 2018
heel behulpzaam en (dus) aardige mensen.
Top! en Tip: weet het "kerkje" van Vincent te vinden...
ov
17 april 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
We won multiple lots and they did a combined shipping saving us money (even though they were not required to do so). In addition, the paintings arrived quickly and were well packed.
Great seller!
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
15 april 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
ok ok ok
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
12 april 2018
100%
11 april 2018
dank u
9 april 2018
heel snel opgestuurd, perfect ingepakt.
7 april 2018
snel en goed prima.!!
6 april 2018
Fijne duidelijke vlotte en correcte afhandeling van deze koop.
Vlot en goed verpakt verzonden.
Zo hoort dat
6 april 2018
Keurig ingepakt verzonden en een bericht wanneer het pakket arriveerde.
5 april 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Molto bello consigliato
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
2 april 2018
Zeer correcte afhandeling. Professionele verkoop. Ik ben erg tevreden.
1 april 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Simply perfect
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
ov
1 april 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Great seller offering great paintings! We won 3 lots and the seller willingly did a combined shipping even though it was not required by Catawiki. This saved us the shipping for 2 of the lots we got.
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
31 maart 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Per quanto riguarda il servizio di Catawiki tutto ok la nota negativa invece è rappresentata dalle consegne non sempre puntuali.
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
29 maart 2018
Degelijk verpakt,goed omschreven .Top seller!!
28 maart 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Please contact me! here is my mail to diegoamigosan@gmail.com
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
23 maart 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Salve
La giacca molto bella e nuova purtroppo le taglie sono state indicate male
E mi sta un po piccola devo farla adattare
Dalla sarta
Grazie e saluti
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
23 maart 2018
Snelle en correcte levering, artikel zeer zorgvuldig verpakt.
22 maart 2018
Een spoedige en zeer correcte levering!
19 maart 2018
prima afhandeling
17 maart 2018
Zeer vlotte service. Echt een aanrader!
16 maart 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Das Bild entspricht unseren Vorstellungen.
Leider ist an einer Rahmenecke ein Versandschaden entstanden.
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
7 maart 2018
goed verpakt, mooi werk. dank!
27 februari 2018
De Litho was te groot om zelf te vervoeren. De verkoper heeft deze netjes ingepakt en voor verzending gezorgd.
De communicatie was prettig. Alles is goed geregeld. Top
22 februari 2018
Duidelijk omschreven, snel conform verwachting geleverd en uitstekend verpakt
21 februari 2018
Erg goed verpakt. Goed aangekomen. Dank.
16 februari 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Gute Kommunikation, schnelle Lieferung.
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
15 februari 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Excellent!
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
15 februari 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Very good.
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
14 februari 2018
100%
13 februari 2018
Alles OK en vlot.
13 februari 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Cut outs are nice - the frames unfortunately suffered some damages.
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
11 februari 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Quite lengthy parcel delivery due to address wrongly written when shipping. But when it arrived bottles where in good shape and as described.
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
9 februari 2018
Prachtig werk, onberispelijke staat, snel geleverd en prima verpakt. En dubbel zo groot als omschreven (voor jullie eigen info), dus daar ben ik alleen maar blij mee. Dank.
5 februari 2018
Ik heb de bestelling opgehaald.
Deze was keurig ingepakt, zodat ik hem veilig kon vervoeren.
Super service.
5 februari 2018
Ik heb de bestelling opgehaald.
Deze was keurig ingepakt, zodat ik hem veilig kon vervoeren.
Super service.
2 februari 2018
Helemaal goed!
2 februari 2018
prima levering
2 februari 2018
mooie aquarellen
30 januari 2018
Alles correct volgens afspraak.
Het schilderij stond keurig verpakt klaar.
Vriendelijke ontvangst.
21 januari 2018
Levering duurde meer dan 9 dagen, vervolgens was het glas en
de lijst kapot.
Reactie verkoper:
Geachte heer Hamers, ik heb het even voor u nagekeken, zie hieronder;
U betaalde op 7 januari en wij verzonden op 9 januari. De verzending door ons vond dus plaats 2 dagen nadat u betaald heeft. Ik zie dat de levering een aantal malen aan uw adres heeft plaatsgevonden, maar dat er niemand thuis was. Is dat wellicht de reden dat het zo lang geduurd heeft? Vervelend dat het glas tijdens transport kapot is gegaan, we hebben u een email gestuurd dat u het glas op onze kosten bij een lijstenmaker kan laten maken en dat wij de kosten graag vernemen. Heeft u deze mail niet ontvangen van ons? Met groet, Melanie Dumay
7-jan-2018 Orderstatus veranderd in Betaald door catawiki
8-jan-2018 Orderstatus veranderd in In behandeling door kunstcollectie
9-jan-2018 Orderstatus veranderd in Verzonden door kunstcollectie
20 januari 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Painting as described. Flexible at pick-up. Nice staff.
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
20 januari 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Drawing was as described. However, the description "...is torn in several place"is not sufficient. The picture was obviously ripped out of a frame rather roughly and has 10mm tears all round the edge
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
20 januari 2018
Artikel viel erg tegen en kon zonder probleem teruggenomen worden.
19 januari 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
very pleasant experience, professional services, very good communication, smooth transaction from beginning to the end. thank you
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
19 januari 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
very pleasant experience, professional services, very good communication, smooth transaction from beginning to the end. thank you
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
19 januari 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
very pleasant experience, professional services, very good communication, smooth transaction from beginning to the end. thank you
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
19 januari 2018
goed verpakt en mooi werk. dank!
18 januari 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
well packaged and quick delivery. Thanks
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
17 januari 2018
100%
Akn
16 januari 2018
Het artikel is met zorg ingepakt; het werd echter pas na 7 werkdagen bezorgd. Verkoper en vervoerder wezen naar elkaar. Ben bij tel. contact overigens correct te woord gestaan door de verkoper.
Reactie verkoper:
Geachte heer Knops, dank voor uw feedback! Het is inderdaad zo dat uw levering langer dan normaal heeft geduurd. Wij hebben deze omissie met DHL kunnen oplossen waardoor de pakketten, later dan zo moeten, maar de maandag daarop direct zijn opgehaald en geleverd. Onze excuses voor de vertraging die hierdoor hebben plaatsgevonden. Met groet, Melanie Dumay
16 januari 2018
Prima ingepakt.
12 januari 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Tout OK, magnifique. Merci
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
11 januari 2018
tevreden, correct verpakt, leuk werk
10 januari 2018
G0ed verzorgd.
9 januari 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
arrived good
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
6 januari 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Prima afhandeling en snelle reactie.
Erg tevreden.
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
5 januari 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Made a wrong bid and paid too much...all my fault but girlfriend very pleased so happy ending!
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
5 januari 2018
Prachtig schilderij van museale kwaliteit,professioneel ingepakt en snel bezorgd.
5 januari 2018
Werk gekocht met de omschrijving Acrylverf op doek. Bij ontvangst bleek het werk niet op doek maar op papier. Na contact verkoper geen oplossing. Helaas onvoldoende ruimte voor adequate toelichting.
Reactie verkoper:
Geachte heer, dank voor uw email. Wij hebben in deze kavelomschrijving inderdaad een fout gemaakt: bij het invoeren heeft iemand uit ons team inderdaad per ongeluk acrylverf op doek geselecteerd in plaats van acrylverf op papier. U heeft ons een email gestuurd op zaterdag 30 december en daarop hebben wij dezelfde dag nog een mail aan u gestuurd met de boodschap dat u het werk uiteraard mag retourneren en alle kosten vergoed krijgt van ons. Dat is namelijk ook hetgeen bij ons past: U heeft echter tot op heden nog niet geantwoord om ons verzoek om uw bankgegevens door te geven. Ik begrijp deze reactie dan ook in zijn geheel niet. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw mailbox nog eens te controleren? Wellicht in de spam terecht gekomen? Ik zal zorgen dat ons voorstel voor retourname en uitbetaling van uw aankoop en verzendkosten nogmaals bij u komt. Met groet, Melanie Dumay
5 januari 2018
Er was een klein communicatie probleempje maar is zeer goed opgelost.
2 januari 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Sérieux du conditionnement et de la description du bien.
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
2 januari 2018
De aquarel bleek bij ontvangst een flinke scheur aan de bovenkant van het beeld te hebben, die niet vooraf was verantwoord.
Mijn vrouw is beeldend kunstenaar en kon e.e.a. onzichtbaar restaureren.
Reactie verkoper:
Geachte heer Steven, dank voor uw mail, wat vervelend om te horen! Bedoelt u de lichte scheur die in het witte opplakvel zat? Want die is zichtbaar op de foto's en zit niet in het werk maar op het opplakvel, dat slechts als steun dient. Als er een andere scheur is ontstaan, aangezien u het heeft over een flinke scheur, dan moet dit ontstaan zijn tijdens transport. Is de verpakking dan ook beschadigd? Graag hoor ik of ik u hiermee kan helpen, aangezien wij scheuren of schades aan werken altijd in de kavelbeschrijving verwerken. Als het is ontstaan tijdens transport, waarbij dan ook de buitenverpakking kapot zou moeten zijn, anders ontstaat de scheur niet, dan hoor ik dat natuurlijk graag. Wij kunnen dan met onze verzender DHL in gesprek en kunnen u dan een schadevergoeding toewijzen uiteraard. U mag mij de details en foto's mailen op officemanagement@artdumay.nl zodat ik kan zien of het een andere scheur betreft dan degene van het opplakvel en zo ja: hoe dit ontstaan is en hoe we u tegemoet kunnen komen. Wij staan voor onze kwaliteit en zie uw mail dan ook graag tegemoet! Met dank, Melanie Dumay
2 januari 2018
Snelle en correcte afhandeling, bedankt.
1 januari 2018
Zorg besteed aan de verpakking , en een in alle opzichten een goede afhandeling.
1 januari 2018
Volledig in orde én zeer tevreden. Met dank!
1 januari 2018
prima transactie, Netjes verzonden.
29 december 2017
Prima service, ruime openingstijden en daarmee voldoende gelegenheid om het gekochte op te halen.
29 december 2017
Dank je wel. Snelle levering en zeer goede verpakking.

1 2 3 4 Volgende naar pagina:

Schrijf u in voor de Catawiki nieuwsbrief

Blijf gemakkelijk op de hoogte van het laatste nieuws over onze veilingen en meer.

Afmelden voor de nieuwsbrief is altijd mogelijk

Download de Catawiki Veiling App

Download in de App Store Download in de App Store

X
Nog niet geregistreerd?
Door gratis een Catawiki account aan te maken, kunt u bieden op een van onze 35.000 bijzondere objecten die iedere week geveild worden.
of Inloggen

Wilt u nooit meer speciale objecten missen?

Catawiki veilt wekelijks 30.000 speciale objecten. Vul uw e-mailadres in en we houden u gratis op de hoogte van de speciale objecten en interessante acties en kortingen.

Nee, ik ben niet geïnteresseerd in speciale objecten en kortingen