U heeft uw e-mailadres nog niet bevestigd

ModernShop

Locatie: Nl Nederland
Feedbackscore: 97,5% (41 reviews)
(afgelopen 12 maanden)
Aantal beoordelingen: 41
Catawiki gebruikers sinds: 10 juli 2013
39
Positief
1

Neutraal
1
Negatief
15 mei 2019
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
J'ai bien reçu les assiettes, en parfait étét.
Merci beaucoup
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
16 april 2019
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
到现在还没收到东西。请平台帮忙查询一下。
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
Reactie verkoper:
Dear Mr,
Thanks for buying the porcelain.
Today, April 20th, you did receive your package.
Kind regards.
11 april 2019
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Todo perfecto
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
12 maart 2019
goed op tijd en correct ingepakt.
7 maart 2019
Zending goed verpakt ontvangen
4 maart 2019
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Snelle verzending en de producten waren goed ingepakt om beschadiging te voorkomen. Bedankt.
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
28 februari 2019
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Item as described, promptly delivered, very satisfied
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
11 februari 2019
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
una chiara truffa sembra essere stata spedita poi forse no, poi si è perso il pacco poi non sappiamo nulla. evitare acquisti da questa ditta !
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
Reactie verkoper:
Dear Mr.

You are not honest in your feedback.
I did send the package with track and trace and did have contact with PostNl.
They didn't find your parcel.
What can i do when you give me this kind off feedback?
I did give you an offer, to pay your money back.
I never got an answer on this proposal.

Kind regards.
8 februari 2019
mooi oud vaasje, goed verpakt, dus in goede staat ontvangen
31 januari 2019
dik in orde!
31 januari 2019
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Great LP's collection
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
24 januari 2019
Rundum zufrieden. Es gibt nichts zu bemängeln. Artikel so wie beschrieben. Sehr gut verpackt!!
11 januari 2019
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
卖家虚假陈述 欺骗消费者 收到花瓶 发现花瓶口有一个4到5厘米左右裂缝 对比图录 卖家隐瞒了花瓶有破裂 并虚假说明【这个花瓶的状况很好, 没有发际线, 】与卖家多次交涉无果 本次交易 我损失是金钱 卖家损失了诚信 在中国诚信比金钱 比生命重要 这种卖家 远离
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
Reactie verkoper:
Dear Mr FENJ,

I did answer you and did try to solve the problem, unfortunately you didn't coöperate.
In the days that followed on 6 januari your story changed and changed again
This is what happened:
There was no crack when i packed the vase.
At 6 januari you told me that you received the vase with the crack
I did receive only detail pictures, not a picture from the complete vase!
You did not give your bankaccount, a way to solve this problem.
Never get any answer on this proposal
Two day's later you told me you did never receive the package.
Who made the pictures you send me?
Was it my vase?
This is the latest info from the deliverer:
08-jan-2019 - 08:00 Bezorger is onderweg: Driver is en route China
Catawiki told me you did receive the parcel at the post Office!!
Again a different story.
9 januari 2019
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
OK for payment Very beautiful carpet
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
19 december 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
OK no problem
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
19 december 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
I received my order.
Thanks
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
13 december 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Alles perfekt. Danke RS
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
6 december 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Very good. As described
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
5 december 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Helemaal goed! Inderdaad een heel grappig lampje. Mooi verpakt en goede bezorging. Dank je wel. Blij mee.
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
Reactie verkoper:
Bedankt
28 november 2018
Geweldige aankoop ik geniet ervan, bedankt.
22 november 2018
Mooi boek, ben er blij mee. Keurige verpakking. Groet xxcentury.
14 november 2018
Snel en goed verpakt
14 november 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Όλα ειναι καλά κι θετικά εκτός από κάποιες καθυστερήσεις παράδοσης από κάποιους πωλητές
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
2 november 2018
Deskundige en vriendelijke verkoper; fijn contact
30 oktober 2018
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Exact volgens de omschrijving met een snelle verzending. Aanbevolen verkoper.
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten

Download de Catawiki Veiling App

Download in de App Store Download in de App Store

X
Nog niet geregistreerd?
Door gratis een Catawiki account aan te maken, kunt u bieden op een van onze 50.000 bijzondere objecten die iedere week geveild worden.
of Inloggen