Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd

user-243f561

Locatie: Be België
Feedbackscore: 97,1% (104 reviews)
(afgelopen 12 maanden)
Aantal beoordelingen: 104
Catawiki gebruikers sinds: 14 mei 2018
99
Positief
2

Neutraal
3
Negatief
20 februari 2020
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
bien arrivé. conforme
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
15 februari 2020
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Impeccable bien!
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
6 februari 2020
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Alles klar .Das war meine Schuld.
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
Reactie verkoper:
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Bonjour dans mon annonce Je ne dis pas que l'objet est plaqué argent. Plaqué argent égal poinçonné! Vous devez lire correctement l'annonce, savoir ce que vous achetez et ne pas l'inventer. Dans l'annonce il est indiqué bronze argenté peint à froid ce qui est tout à fait différent. Triste note négative de quelqu'un qui ne sait pas lire correctement une annonce.
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
24 januari 2020
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Bonne communication.
Merci
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
21 januari 2020
pakje goed verzorgd en snel ter plaatse
21 januari 2020
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Everything it's o.k. Thank you very much!
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
18 januari 2020
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Superbe objet, très bien arrivé, merci
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
11 januari 2020
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Beautiful item, well packed, good seller 😊👍
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
SBu
11 januari 2020
Items in goede staat ontvangen. Was heel goed ingepakt. Top!
10 januari 2020
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Conforme à ma commande et au descriptif
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
31 december 2019
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Danke, gut angekommen 1
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
30 december 2019
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Everything is fine
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
29 december 2019
De geleverde stokknoppen zijn geen wandelstokknoppen maar paraplu handvatten. Ze hebben een dikte van 12 en 14 mm en kunnen onmogelijk als wandelstok zijn gebruikt.
27 december 2019
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Perfect.
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
26 december 2019
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Merci
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
26 december 2019
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Vendeur consencieux
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
25 december 2019
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
ok
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
25 december 2019
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
merci
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
25 december 2019
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
vendeur a recommander .
correcte et bon dialogue .
Merci
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
23 december 2019
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Hello. Product received as per description. It is a pleasure to negotiate with serious and honest sellers. Thank you. Regards
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
19 december 2019
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
je n'ai jamais reçu le colis !
le vendeur a voulu me le faire livrer en point relais, je lui ai répondu que pour 25€ de frais de port j'estimais pouvoir me faire livrer directement
j'attends toujours
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
Reactie verkoper:
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Bonjour et merci pour votre évaluation .
Vous avez demandé un envois a domicile c 'est ce que j 'ai fais.
Vous avez reçus le numéro de suivit.
Vous n 'étiez pas présent a votre domicile lors du passage du livreur.
votre colis a été déposé en point relay vus votre absence .
Vous aviez tout la possibilité de réceptionné votre colis.
si on demande une livraison a domicile on fais le nécessaire pour être présent et si ce n 'est pas possible on prends réception de son colis en point Relay. je reste a disposition de mes clients pour tout problèmes . la communication est mieux que une évaluation négative .
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
9 december 2019
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Bon dialogue avec le vendeur.
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
8 december 2019
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
ok
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten
2 december 2019
Transaction excellente !!
28 november 2019
Let op. Sommige gedeeltes op deze pagina zijn automatisch vertaald.
Top
Vertaling bekijken Automatisch vertaald. Uitzetten

X
Nog niet geregistreerd?
Door gratis een Catawiki-account aan te maken, kun je bieden op onze 50.000 bijzondere objecten die iedere week geveild worden.
of Inloggen