Alle veilingen

Openingstijden klantenservice

Of bel het internationale nummer +31 85 8881 501. Voor het internationale telefoonnummer gelden de tarieven van uw telecom provider.

U vindt een antwoord op veelgestelde vragen op Help

Catawiki volgens Financial Times snelst groeiende bedrijf van Nederland

Afgelopen week maakte de financiële krant The Financial Times de lijst bekend met de duizend snelst groeiende bedrijven van Europa (The FT1000). De lijst van de Financial Times wordt aangevoerd door het Duitse bedrijf HelloFresh met een groei van 13.159% (tussen 2012 en 2015). De hoogste Nederlandse notering staat op naam van online veilingwebsite Catawiki. Met een omzetstijging van maar liefst 3.676% behaalde het bedrijf uit Assen een dertiende plek in de overall lijst.

In 2015 werd Catawiki door financiële dienstverlener Deloitte al uitgeroepen tot het snelst groeiende technologiebedrijf van de wereld

Ilse Kamps, CEO Catawiki geeft aan ontzettend blij te zijn met de hoge notering: ‘’Deze notering laat zien dat we echt met iets bijzonders bezig zijn bij Catawiki. We hebben de van oorsprong gesloten veilingwereld toegankelijk gemaakt voor zo goed als iedereen. Mensen kunnen nu vanuit de hele wereld meebieden op bijzondere objecten via 1 platform en daar zijn we trots op’’. Niet alleen de omzetgroei van Catawiki is bijzonder, maar ook de groei in aantal medewerkers. Inmiddels werken er bij Catawiki ruim 600 mensen, maar geven ze aan komend kwartaal zeker nog 100 extra te willen aannemen. Catawiki groeit vooral in het buitenland hard. Zo lanceerde het bedrijf haar website dit jaar onder andere al in Griekenland, Roemenië en Hongarije. In totaal is het bedrijf nu beschikbaar in 17 verschillende talen en heeft het kantoren in onder andere in Assen, Amsterdam, Madrid en Rome.

Markborgman
Mark Borgman